No eipä hirveen vaikeelta kuulosta tuo PC:n asentaminen.
No se vähän riippuu, sellaisissa mopoissa joissa on 2 ruuttaa per sylinteri PC:n liittimet pitää saada tuonne "alempiin" ja joutuu jonkin verran purkamaan mopoa ja asennusvaiheessa on aika ahdasta. Mutta ei tossa tutkintoja tarvita jos kestää jotenkuten ruuvari kädessä ja malttaa lukea ohjeet.
Täytyykö se aina ajaa uusi kartta sisään jos haluaa muuttaa säätöjä??
Ei, noilla namiskoilla voi säätää kanssa, mutta sitten säädön tarkkuus on Techlusionin luokkaa eli vähän koko PCIII:n idean vastaista.
Onkos siihen lootaan muuten valmiina laitettu mitään ohjelmaa??
Eiköhän noi tule ihan nollakartalla. Netistä saa jotain karttoja (kannattaa huomata euro ja US karttojen ero), mutta kyllä noihin kannattaisi aina teettää custom kartta, sieltä löytyy ne viimeiset hevoset/newtonit ja ajettavuus paranee.
Mitä niillä namiskoilla tekee siinä PC: kyljessä??
Niillä säädetään ruuttaa low, mid ja high kierrosalueilla, mutta jos haluaa tuollaiseen tarkkuuteen tyytyä niin kannattaa hankkia Techlusion. Aika turhat noi napit, IMHO.
Kuinka kauan menee suurinpiirtein ku tuolta jenkkilästä tilaa tavaraa??
Riippuu aivan toimitustavasta, itse käytän sieltä kamaa hankittaessa yleensä USPS Air Parcel:ia jos vaan lähettäjä suostuu sillä lähettämään, kestää 5-10 arkipäivää ja alle 10 kg paketit tulee kohtuu edullisesti. Talvella tuli vanteet USPS Ground Parcel:lla, kesti n. 2kk, mutta ei tullut toimituskulujakaan kuin $50, joka ei IMHO oo kauheasti kahdesta vanteesta.
PCIII:ta ei kannata tällä hetkellä lähteä lätäkön yli tilaamaan, Redracingparts:ltä saa about samaan hintaan. Tietysti jos haluaa kokeillaa tuuriaan tullin kanssa niin voi tuurilla selvitä muutaman kympin halvemmalla. Itse olen hankkinut niin paljon kamaa lätäkön yli että oon varmaan päässyt tullin mustalle listalle eli mun kamat menee aina tulliin luki paketin päällä mitä tahansa. Jos löytyy alle 50 Eur lasku niin sitten tullivapaata, muutoin lyödään alv + tulli, yhteensä noin 26 %.