• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

powercommander

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pthuone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1200 Gessuun on ihan turha laitella täysränniä, jos ei laitata commanderia tai rapidbikea ja säädätä sitä ammattilaisella.

Otin ohjausyksikön pois sähkövian takia ( mutta se olikin bensapumpun hapettunut ohjainyksikkö ), nyt peli on orkkis lambdaohjauksella ja täysrännillä sekä vv-putsarilla, ero on ihan hirvee, tehot on hukassa.

1200 Gessu on ihan tappolaihalla vakiona, mulla rikastettiin keskimäärin 30 prossaa kautta rekisterin, jopa 41 prossaa tietyllä kierrosalueella, eli melkoinen vähäpäästöinen laihaseosmotti vakiona.

Pitäiskö haastaa BMW:n maahantuoja oikeuteen kun ei osaa myydä valmiita moottoripyöriä? Multakin puuttui keskiseisontatuki.... Ennenvanhaan keskiseisontatukikin oli ihan automaattisesti paikoillaan ja kiinni pyörässä. Nykyään sekin pitää ostaa erikseen ja sitten vielä vermeet jolla saa moottorin toimimaan... Vai alanko jo olla vanha pieru joka alkaa kohta sönköttää jossain huoltoasemalla tyyliin että "On mullakin joskus ollut Jawa..."?
nixweiss.gif

1200 Gessuun on ihan turha laitella täysränniä, jos ei laitata commanderia tai rapidbikea ja säädätä sitä ammattilaisella.

Otin ohjausyksikön pois sähkövian takia ( mutta se olikin bensapumpun hapettunut ohjainyksikkö ), nyt peli on orkkis lambdaohjauksella ja täysrännillä sekä vv-putsarilla, ero on ihan hirvee, tehot on hukassa.

1200 Gessu on ihan tappolaihalla vakiona, mulla rikastettiin keskimäärin 30 prossaa kautta rekisterin, jopa 41 prossaa tietyllä kierrosalueella, eli melkoinen vähäpäästöinen laihaseosmotti vakiona.
Oisko sulla dynokäppyröitä noista modauksista?

Tässä ois:

http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=mikke&gid=0

Kato käppyrän muotoa, unohda arvot. Toista 100 mm männillä olevaa twiniä, SP1-Hondaa on käytetty myös MJP-dynossa ( BMW arvot vain Dynostar ), antoi vääntöä 20 prossaa enemmän ja tehoa "vain" 16 prossaa enemmän kuin Dynostar, joten ei palvele harrastajaa nää härmän mittaukset.

Saksanmaan dynoarvot Gessussa onkin sitten ihan oma lukunsa, kuka uskoo, minä en, ne on siellä vakionakin aika monstereita.

Back