powerplustools

cbr600äffä

MotOrg ry
Onkos ihmisillä ollut vaikeuksia saada yhteyksiä tuonne powerplustoolssiin? Tilasin heiltä nettikaupasta huoltopukin mopoon ja mitään tilausvahvistusta ei ole 3 päivään tullut minullepäin. Rahat kyllä katos tililtä.

Eli, olen soittanut tässä viimeisen 2 päivän aikana noin 5 kertaa, ei vastata puhelimeen, eikä liioin sähköpostiinkaan. Ei viittis ihan lappeenrantaan asti lähteä ajamaan.

-tuomas-

Onkos ihmisillä ollut vaikeuksia saada yhteyksiä tuonne powerplustoolssiin? Tilasin heiltä nettikaupasta huoltopukin mopoon ja mitään tilausvahvistusta ei ole 3 päivään tullut minullepäin. Rahat kyllä katos tililtä.

Eli, olen soittanut tässä viimeisen 2 päivän aikana noin 5 kertaa, ei vastata puhelimeen, eikä liioin sähköpostiinkaan. Ei viittis ihan lappeenrantaan asti lähteä ajamaan.

-tuomas-
Perjantaina 12.11 oli Etelä-Saimaa lehdessä tuollainen juttu:
http://www.esaimaa.fi/Online....4

Lisäksi samassa jutussa paperilehdessä mainittiin mm. seuraavaa.
----------------------------------
Lainaus Etelä-Saimaa paperilehdestä:
"Yhtiön hallituksen puheenjohtaja ja MC Carelian nokkamies näyttää päätoimisesti olevan Power Tools -nimeä käyttävän työkalu- ja tarvikemyyntiyhtiön toimitusjohtaja.
Simolantiellä sijaitsevan Powerplus Toolsin taustayhtiö on jättänyt yli 20000 euron verot maksamatta parina viime vuonna, ja sillä on muitakin maksuhäiriöitä"
Lainaus päättyy.
------------------

Perjantaina 12.11 oli Etelä-Saimaa lehdessä tuollainen juttu:
http://www.esaimaa.fi/Online....4

Lisäksi samassa jutussa paperilehdessä mainittiin mm. seuraavaa.
----------------------------------
Lainaus Etelä-Saimaa paperilehdestä:
"Yhtiön hallituksen puheenjohtaja ja MC Carelian nokkamies näyttää päätoimisesti olevan Power Tools -nimeä käyttävän työkalu- ja tarvikemyyntiyhtiön toimitusjohtaja.
Simolantiellä sijaitsevan Powerplus Toolsin taustayhtiö on jättänyt yli 20000 euron verot maksamatta parina viime vuonna, ja sillä on muitakin maksuhäiriöitä"
Lainaus päättyy.
------------------
Auts... Otan osaa. Toivottavasti saat edes rahat takaisin...

No just. Pitänee sitten mennä tekee rikosilmoitusta. Vaikkei kyse ollutkaan kuin 85eurosta, niin kai se periaatteesta pitää vääntää.

-tuomas-

Kannattaa tilata tavarat postiennakolla. Jos lähetyskulut on 3-4€ enemmän niin se kannattaa maksaa
wink.gif

Ei ehkä vielä kannata hytkyä parin päivän takia. Hyvin tuolta tavarat on tullu. Työkaluvaunun ostin joku aika sit ja ongelmitta.

sanoi:
Kannattaa tilata tavarat postiennakolla. Jos lähetyskulut on 3-4€ enemmän niin se kannattaa maksaa

Ja itse olen ainakin siinä uskossa jos maksun on suorittanut luottokortilla niin ongelmien sattuessa ongelma on luottokunnalla, ei minulla.

Huoltopukin hinnasta tulee pienehkö v*tutus mutta ostetaanhan sitä muualtakin kuin verkosta kallimpaakin tavaraa siten, että toimitus tapahtuu myöhemmin. Onhan tässä lähihistoriassa konkkaan mennyt huonekaluliikkeitä, keittiötoimittajia jne.  Noissa on tullut käytettyä luottokorttia vaikka hillot ois löytynyt tililtäkin.

sanoi:
Ei kannata, jos firma haettu konkkaan, voit mennä velkojien jonoon. Normaalia kaupan riskiä. (ns. kapitalismia)  

Toivo että pesältä saa jotain on nollan luokkaa...

PS. Ja kaikki em. yleisellä tasolla. Otsikon yrityksestä ei itsellä mitään tietoa.

Älä vielä visko kirvestä kaivoon.
Tuo lehtiartikkeli ei vielä tarkoita ko. liiketoiminnan loppua, toivottavasti.
Kokeile tavoitella sales@powerplustools.fi

Toivottavasti saat telineesi, se on nimittäin erinomainen kapistus.

Ja muillekin tiedoksi että postiennakko ei ole vaihtoehtona, tekevät vissiin enemmänkin yritysten kanssa kauppaa. Tai jotain...

"Vallitsevasta taloustilanteesta johtuen toimitusehtojen lupaama toimitusaika täyttyy varmuudella ainoastaan Suomen varastossa olevien laitteiden osalta. Muista siis varmistaa tuotteen saatavuus/toimitusaika ennen tilausta: sales@powerplustools.fi"

tuommoinen oli sivuilla

Ja muillekin tiedoksi että postiennakko ei ole vaihtoehtona, tekevät vissiin enemmänkin yritysten kanssa kauppaa. Tai jotain...
Kokemuksesta, niin ostajana kuin myyjänä olen oppinut että jos ei halua itsellen harmeja niin paras tapa toimia on postiennakko / jälkivaatimus.

Jos myyjä ei toimita tavaraa postiennakolla tai jälkivaatimuksella jätän ostamatta.

Kiitoksia kaikille, varsinkin niille joiden mielestä on aivan pakko jankuttaa jälkiviisaana että tilaa postiennakolla ja heille ketkä ehdottavat jonkun savannieläimen muokkaamista.

Vittuako täältä enää mitään kyselemään kun suurin osa vastauksista on aivan turhia.

-tuomas-

Kiitoksia kaikille, varsinkin niille joiden mielestä on aivan pakko jankuttaa jälkiviisaana että tilaa postiennakolla ja heille ketkä ehdottavat jonkun savannieläimen muokkaamista.

Vittuako täältä enää mitään kyselemään kun suurin osa vastauksista on aivan turhia.

-tuomas-
Älä välitä noista muutamista...

Kuten aiemmin totesin, älä menetä toivoasi.

Mä meilailin tonne tavoitteena "ruinata" teline jälkivaatimuksella.
Taisin onnistua, kts. juuri saapunut vastaus:
Moro,
Laitetaan toki matkahuoltoon. Monta? Löytyy heti toimitettavaksi.
Make Powerplustools

Enpä ainakaan yhtäkkiä löydä YTJ:stä moista firmaa. Lieneekö sitä virallisesti olemassakaan, tai mikähän on firman virallinen nimi..

Löytyi toista kautta: Suomen Työkalu- ja Tarviketuonti Oy

Back