Goofy S
MotOrg ry
...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?
...mene pois... Mä en nyt ymmärtänyt...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?
Kumpaa sanaa et ymmärtänyt?...mene pois... Mä en nyt ymmärtänyt...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?voisitko artikuloida uudelleen![]()
![]()
Mä en saanut tuosta vastauksesta "mene pois" selville onko powerplussat helvetin enkeleitä. Menikö sulle nyt konttoriin tää uudelleen artikulointi ?Kumpaa sanaa et ymmärtänyt?...mene pois... Mä en nyt ymmärtänyt...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?voisitko artikuloida uudelleen![]()
![]()
![]()
PowerplusMä en saanut tuosta vastauksesta "mene pois" selville onko powerplussat helvetin enkeleitä. Menikö sulle nyt konttoriin tää uudelleen artikulointi ?Kumpaa sanaa et ymmärtänyt?...mene pois... Mä en nyt ymmärtänyt...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?voisitko artikuloida uudelleen![]()
![]()
![]()
![]()
Ihan asialliset sivutPowerplusMä en saanut tuosta vastauksesta "mene pois" selville onko powerplussat helvetin enkeleitä. Menikö sulle nyt konttoriin tää uudelleen artikulointi ?Kumpaa sanaa et ymmärtänyt?...mene pois... Mä en nyt ymmärtänyt...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?voisitko artikuloida uudelleen![]()
![]()
![]()
![]()
Eipä ole mainintaa helvetin enkeleistä. Menikö kanisteriin?![]()
Aijaa juu niinonkin ja molempien firmojen fax numero on sama ja päättyy 81
Mene pois .... HAHAHA Huaaahahahahaaa...mene pois...Onks nää powerplussat jotain helvetin enkeleiden liikkeitä ?
Eli Kustombikes on sama kuin Powerplus?Aijaa juu niinonkin ja molempien firmojen fax numero on sama ja päättyy 81)))![]()
Ilmoita Cbr600äffä kun saat pukin.
Oman miniliftini tilasin huhtikuussa,rahat(119,00e) meni,eikä mitään ole tullut.Vaikka sähköpostissa lupaillaan että asia on käsittelyssä niin tähän mennessä kai uskottava ettei sieltä mitään tulekkaan vaan itse pitävät tunkkinsa.
![]()
editlikin toukokuussa ja 116,00 e.
Tää oli järkevä vastausEi kun pesismailat käteen ja hakemaan saamatta jäämiä tuotteita.
Vai pelottaako?
Soita kuluttaja-asiamiehelle.
Vai pelottaako?
Tee jotain.
Vai pelottaako?
Yleisesti ottaen kannattaisi ottaa selvää yrityksestä, josta netin kautta tavaraa tilaa. Vaan kuinka moni meistä sen tekee? Minä ainakin tilaan reippaasti Visalla tai PayPalin kautta, enkä selvittele sen enenpää taustoja. Hyvin on mennyt tähän asti, mutta koskaanhan sitä ei tiedä kenen kanssa olet oikeesti tekemisissä.
Oot oikeesti viisas ihminen.Ei kun pesismailat käteen ja hakemaan saamatta jäämiä tuotteita.
Vai pelottaako?
Vai pelottaako?
Tee jotain.
Vai pelottaako?
Yleisesti ottaen kannattaisi ottaa selvää yrityksestä, josta netin kautta tavaraa tilaa. Vaan kuinka moni meistä sen tekee? Minä ainakin tilaan reippaasti Visalla tai PayPalin kautta, enkä selvittele sen enenpää taustoja. Hyvin on mennyt tähän asti, mutta koskaanhan sitä ei tiedä kenen kanssa olet oikeesti tekemisissä.
Kuten kerroin, tilasin kans vielä yhden "pukin", nyt jälkivaatimuksella. Eipä ole näkynyt.Ilmoita Cbr600äffä kun saat pukin.
Oman miniliftini tilasin huhtikuussa,rahat(119,00e) meni,eikä mitään ole tullut.Vaikka sähköpostissa lupaillaan että asia on käsittelyssä niin tähän mennessä kai uskottava ettei sieltä mitään tulekkaan vaan itse pitävät tunkkinsa.
![]()
editlikin toukokuussa ja 116,00 e.
Enpä taida saada pukkia powerplustoolssilta... Ei ole kuulunut mitään vaikka lupasivat viikko sitten perjantaina pistää sen postiin. Eivätkä vastaa enää sähköpostiin kun kyselin että mahtaako pukki tulla postilla vai matkahuollolla.
Jeah. Toivottavasti kukaan ei koskaan tilaa tuolta yhtään mitään enää.
-tuomas-
Näinhän se pitää toimia. Kotimaisten yrityksien mahdolliisista talousongelmista saa tietoa Taloussanomien protestilistasta:Oot oikeesti viisas ihminen.Ei kun pesismailat käteen ja hakemaan saamatta jäämiä tuotteita.
Vai pelottaako?
Vai pelottaako?
Tee jotain.
Vai pelottaako?
Kiitos kun otit kantaa.