Jos Eewikselle tuli nro 146 niin mä nappaan sitten numeron 147!
Eli uusvanha prätkämimmi ilmoittautuu joukkoihin
Autoa on ajettu jo vuosia, mutta A-kortti tuli hankittua vasta viime syksynä, yhden tarakka-kauden aiheuttaman poltteen jälkeen 
Tulevalle kaudelle ootan paljon hyviä ajokelejä sekä monia ilometrejä ja samaa toivon tietty kaikille muillekin!
Eli uusvanha prätkämimmi ilmoittautuu joukkoihin
Tulevalle kaudelle ootan paljon hyviä ajokelejä sekä monia ilometrejä ja samaa toivon tietty kaikille muillekin!
tulkaa ihmeessä myös fb-ryhmään PrätkäMimmit.ORG!
Ensimmäistä mopokesää ei oikein lasketa kun meni niskavamman takia harakoille ja kortin sain taskuun vasta elokuun lopussa, eipä siinä paljon kilometrejä alle ajeltu kun mopoakin piti lainata naapurin mieheltä... Seuraavana keväänä polte omaan oli niin suuri, että kotiin oli haettava Kawa ZR-7 kun osui loistoyksilö kohdalle 
Nyt mun täytyy odottaa kaksi vuotta että saan ajaa täysitehoista, vai odotanko että täytän 21v joulukuussa? 

joten otin tilaaa ja väistin autoa oikeaan reunaan. Minut ohitettuaan jäi hän eteeni köröttelemään sitä samaa vauhtia kuin muutkin letkassa menijät.
ja toivon hänen siinä tajuavan kuinka älyttömän tempun hän äsken teki.... Hmm mitähän tuo volvokuski ajatteli voittavansa ohittaessani minut
Olen ehtinyt ajaa sillä vasta kerran ja tällä hetkellä mopo seisoo anoppilan tallissa etupää purettuna, mies tekee kaverinsa kanssa iskariremonttia siihen.
Nyt tuntuu että ne pitäisi jo oikeasti saada hommattua, etten riko jalkojani jos satun kippaamaan mopon nurin vaikka parkkeeratessa.
Mä käytin opetteluvaiheessa vielä keltaista liiviä ja mulla on valkonen potta, mutta eipä se estänyt kotiloiden kolmion takaa kiilaamista. Ihan hyvä on ilmeisesti alusta asti olla koko ajan varpaillaan. Kaupungissa se tarkoittaa sormia jarrukahvalla koko ajan.

Ainoa kysymys jota EN osannut odottaa... Menin täysin sanattomaksi mikä suht harvinaista mun kohdalla on... Äänestin jaloillani (pitäkööt kioskinsa, kyllä mä sen kortin muualtakin saan) ja menin samaan autokouluun, jossa mut opetettiin ajamaan kotilolla (joskus ennen kivisotaa...). Eivät kyselleet tai kummastelleet, iloisena toivottivat joukkoon. Loppuun asti oli mahdollisuus ajaa väliluokan kortti, jos en olis voimallisesti ison pyörän kanssa pärjännyt mutta kaikki hyvin ja A-kortti tuli että napsahti