• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Profi Dry Lube

Minkälaisia kokemuksia tästä Profi Dry Lubesta on kertynyt pitemmässä käytössä?

E: Sebun mainitsemaa wurthin dryluben hintaa kävin kysymässä ja hinnaksi annettiin 27€ purkki! se siitä...
Nyt on pakko kysyä, että missä kävit hintaa kysymässä
confused_orig.gif
?
Wurth centerissä kävin ja ne ei suostunut myymään suoraan niin lupasivat soittaa jälleenmyyjälle... Istuskelin odottamassa siinä (join mehua ja söin keksiä
tounge.gif
) ja sitten tuli myyjä kertomaan hinnan mulle! Kysyi samalla että montako otan? En ottanut...

E: Kuulostaa kyllä että on tullut väärä hinta ku ei voi olla noin kallista, mutta en jaksanut alkaa enempää kyseleen... Ehkä wurth vaan maksaa
No se vähän riippuu hinnottelijasta... ei mun kautta noi paljoa maksaisi
biggrin.gif
Kyllä tuossa hinnassa nyt joku mättää. Ei tuo aine halvimmasta päästä ole mutta ei sen noinkaan kallis pitäisi olla. Riippuu tietenkin jälleenmyyjästä täysin. Itse olen käyttänyt tuota tököttiä ja ihan hyvin on pelannut, ei tosiaan sotke niinpaljon kuin muut litkut joita tullut käytettyä.

Tuo sana "dry" karahtaa heti korvaan. Saahan niihin ketjuihin sumutella vaikka spraymaalia, ei taatusti sotke takavannetta. Mutta mikä on sitten voitelun laita..
Muutamaa eri tököttiä olen kokeillut ja bilteman ketjuspray on riittävän notkeaa eikä ole hinnallakaan pilattu.

Taas ketjuvetoisiin palanneena vannon edelleen Profin nimeen, muuta en käytä. Piste.

Back