Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuossa hinnassa nyt joku mättää. Ei tuo aine halvimmasta päästä ole mutta ei sen noinkaan kallis pitäisi olla. Riippuu tietenkin jälleenmyyjästä täysin. Itse olen käyttänyt tuota tököttiä ja ihan hyvin on pelannut, ei tosiaan sotke niinpaljon kuin muut litkut joita tullut käytettyä.No se vähän riippuu hinnottelijasta... ei mun kautta noi paljoa maksaisiWurth centerissä kävin ja ne ei suostunut myymään suoraan niin lupasivat soittaa jälleenmyyjälle... Istuskelin odottamassa siinä (join mehua ja söin keksiäNyt on pakko kysyä, että missä kävit hintaa kysymässäE: Sebun mainitsemaa wurthin dryluben hintaa kävin kysymässä ja hinnaksi annettiin 27€ purkki! se siitä...?
) ja sitten tuli myyjä kertomaan hinnan mulle! Kysyi samalla että montako otan? En ottanut...![]()
E: Kuulostaa kyllä että on tullut väärä hinta ku ei voi olla noin kallista, mutta en jaksanut alkaa enempää kyseleen... Ehkä wurth vaan maksaa![]()
Onpas hyvä, että löytyi myyjä tuolle tavaralle....viime keväänä sain käsiini Moto-Seinäjoen viimeiset purkit ja yksi on vielä jäljellä. Kolme kautta olen tota tavaraa käyttänyt ja muta en enää halua laittaakaan....