• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Project XX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NakuXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Puolikatettu XX...nam!
bowdown.gif
bowdown.gif

Kawan nokka on väliaikainen, se vaihtuu talvella pieneen sakemannien projektoriluomukseen. (megatec psyco)
muita talven muutoksia on paljon kiillotusta, värjäys, satulaa pitää lyhentää ainakin 10 cm ja istuttaa koko takamuovi hilpake uusiksi uuden kiillotetun rosteri takahäkin kanssa ynnä muita pienempiä modeja...

kritiikki on aina tervetullutta, tosin sitä ei aina kuitenkaan kuunnella
smile_org.gif
smile_org.gif

P.S. tossa linkissä on megatec:in anthrax...

Joo, onhan tossa tehty paljon töitä ja nähty mielettömästi vaivaa, mutta....

Idols -tuomaristoa vapaasti lainatakseni " tässä on nyt mielestäni hiukan niinku rasikattu kansallisaarretta!"

Toisaalta ei kylä tule toista samanlaista vastaan. Kuitenkin toi rupee pikkuhiljaa vaarallisesti muistuttaan jo jotain suzukia....
sport05.gif

Eli siis Hannun mielestä se rataHonun perä ja Bemarin etukate olivat paremmat kuin nykysuuntaus...?
(ei ollut ihan vakio kun mä sen ostin...)
((jos olis ollut niin olis jäänyt kauppaan, liian sohvana))

Perä on Yamaha R ykkösestä ja penkki itse tehty.

Koukerohässäkkäkilpiteline on hylätty hyllyyn ja uusi suunnitteilla...

Ens talvena kiilloitetaan ihan sairaasti osia moposta...
sekä duunataan uusi takarunko rosterista, suoritetaan
perän lyhennys, laitetaan maski vaihtoon, kuin myös syyläri
ja maalataan kaikki mitkä ei kiillä...

Jos rehellinen pitää olla niin toi xx-projekti on mun silmissä aika kamala ja menee vaan huonompaan suuntaan. Sorry, mutta mielipiteitä tässä kait kyseltiin ? Lopputulos on kuin itä-saksan hiihtäjätär takavuosina. Jos tarkoituksena on rumuuden ja tyylittömyyden maksimointi annan arvosanan 10+

itse kutsun sitä transalpiksi kun se on niin korkean näköinen..

Se ei ole jäämässä tuonlaiseksi, vaan muuntautuu talvella faitteriksi, tosin ilman Gyntter pyrstöä...

Back