T1mppa
New member
Viime vappuna tuli rekisteröityä Sprint RS. Keveillä muokkauksilla saatiin viime kesä menemään, mutta tänä talvena on tarkoitus tehdä laitteesta huomattavasti mielenkiintoisempi.
Eilen oli projektin aloitus. Osien purkua oli tiedossa. Englantilaisia täytyy kiittää, kun ovat erittäin laadukkaasti kaiken suunnitelleet ja toteuttaneet. Japanialaisilla on tässä kohtaa vielä paljon opittavaa (tai sitten ne haluaa toteuttaa valmistamisen helpommin ja halvemmalla).
T595-moottorista tuli uusi imunokka. Alkupeäinen vanha imunokka siirtyy pakopuolelle.
Tässä vähän nokkien speksejä:
http://www.dennysviolins.biz/Triumph/Camshaft_Data.html
'02+Sprint vastaa mun pyörää.
Ekat kuvat nokista on imupuolen ja jälkimmäiset pakopuolen. Pakopuolen nokista vasemmalla on alkuperäinen ja oikealla uusi.
Pientä miettimistä uuden takaosan rakentamisen kanssa. Mietittiin myös undertail-putkistoa.
Takaiskari irtosi ja lähtee huoltoon. Siinä on erittäin hienosti toteutettu esijännityksen säätö!
Eilen oli projektin aloitus. Osien purkua oli tiedossa. Englantilaisia täytyy kiittää, kun ovat erittäin laadukkaasti kaiken suunnitelleet ja toteuttaneet. Japanialaisilla on tässä kohtaa vielä paljon opittavaa (tai sitten ne haluaa toteuttaa valmistamisen helpommin ja halvemmalla).
T595-moottorista tuli uusi imunokka. Alkupeäinen vanha imunokka siirtyy pakopuolelle.
Tässä vähän nokkien speksejä:
http://www.dennysviolins.biz/Triumph/Camshaft_Data.html
'02+Sprint vastaa mun pyörää.
Ekat kuvat nokista on imupuolen ja jälkimmäiset pakopuolen. Pakopuolen nokista vasemmalla on alkuperäinen ja oikealla uusi.
Pientä miettimistä uuden takaosan rakentamisen kanssa. Mietittiin myös undertail-putkistoa.
Takaiskari irtosi ja lähtee huoltoon. Siinä on erittäin hienosti toteutettu esijännityksen säätö!
Liitetiedostot
Viimeksi muokattu: