Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mulla on toi X-grip työautossa ja tyytyväinen olen ollut, ei liiku puhelin kovemmassakaan rymyytyksessä mihinkään. En kyllä siitä huolimattakaan ehkä ihan varauksetta luottaisi siihen MP käytössä kuin korkeintaan maantiellä, ADV huimisteluun en sen kanssa lähtis se ei kuitenkaan purista sitä puhelinta kovinkaan lujaa ja noi sarvien päässä olevat kumitatit ei ole siinä lattarautajalassa millään kiinni vaan ne pystyy vetämään irti ilman voimaa ja niitä saa aika-ajoin painella takaisin pohjaan niin siinä ohuemman puhelimen kanssa käy helposti silleen että laittaa sen liian "pintaan" ja sitten luiskahtaakin irti kun luuri tulee ulommaksi kun ne raudanpäät
Mulla tuli ainakin joku liima mukana millä sai kumitatit liimattua kiinni jalustaan.
Katupyörässä on ollut muutaman vuoden X-grip käytössä ja ihan hyvin pysynyt puhelin matkassa, kun vaan käyttää sitä mukana tullutta secure tether -lärpäkettä. Tosin esim. entinen iphone 8+ tuntui jotenkin huteralta pitää telineessä ilman koteloa, kotelon kanssa kyllä istui ihan jämäkästi paikallaan.
Rakenne on tosiaan muuten vähän sellainen rimpula, että ei välttämättä kestä kovinkaan kovaa röykytystä, esim. soramopossa.
Nyt ostaisin kyllä mieluummin quick gripin, mutta eipä tainnut olla saatavilla silloin, kun tuli x-grip hommattua.
mihinkähän lie katos samantien kun paketin avasin... Mulla on puhelimena Blackview BV9500pro joka on ihan ilman lärpäkkeitäkin kumi/metallikuorinen ja bauttia pari senttiä paksu niin nappaa ihan ok kiinni ilmankin.Joissakin paremmissa puhelimissa terävä tärinä rikkoo optisen kuvanvakaimen kamerasta.
Onkos mitään uutta puhelintelineiden suhteen tullut viime aikoina. Hakusessa iPhone 8 puhelimelle sopiva kiinnike joka tulisi yläkolmion reikään kiinni. Yleensä puhelinta pidän taskussa ja siksi en jaksa stressata kuvanvakaimen hajoamista. Nyt pitäisi saada puhelimesta nopeusdataa ulos nopeusmittarin kalibrointia varten ja siksi pitää saada näköyhteys luuriin ajon aikana. Positiivista olisi, jos kivijalkaliikkeestä kiinnikkeen saisi hommattua.
RAM-kuula pultilla (esim IKH) yläkolmion reikään
Nyt en ihan sisäistä miten tämä tapahtuu? Ramin jalustaan reikä ja siitä pitkä pultti yläkolmion reiän läpi ja iso prikka/mutteri sinne kolmion reiän alareunaanko?