• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pummilla mp näyttelyyn?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja awaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos tunnet HYVIN jonkun esittelijän joltain osastolta, kilauta sille että tuo jonkun esittelijäkortin portille samalta osastolta, olet sisäänpääsyn ajan esittelijänä, annat kortin sitten takaisin.
Tällä lailla itse olen sisään mennyt mp-näyttelyyn jo vuosikaudet.

Pukki toi
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
niin mullekkin
062802jumpie_prv.gif
on vissiin tullut oltua kilttinä
biggrin.gif

Juu, eipä KX-centeristäkään oo tullut. Toki pyörän ostosta on jo yli kolme kuukautta.
sad_orig.gif
Tosin meinasin ihan maksaa.
smile_org.gif

HAHAHAH! Tänään tuli kaks vip-lippua postissa
biggrin.gif

Ps köyhille: Eteläisen ilmastointikanavan läpi pääsee jos poistaa sen yhen ritilän. ;)

Ostin HD-Centeristä pyöräni 2003 syyskuussa uutena, eipä näkyny lippuja vaikka kyselin viime messuille. Olin tuolloin vielä "omaa" henkilökuntaa, ehkei juuri siksi(sain ihan ok rabatit)??? Enää en ruikuttele, hankin itse ihan rahalla...

toni

Myykää moponne. Sillä rahalla saa jo liput useammalle vuodelle.

sanoi:
Ööö... Miksi ne pitää ilmaiseksi saada?
Lupasin antaa kaikki rahat pyöräkauppiaalle että olisi uusi pelittäjä alla ensi suvena. Ei vaan ole lippuja kuulunut...mutta rahat meni.
sanoi:
Eräs meidän kerhosta puhu ittensä sisään sanomalla olevansa tulkki..
Tuo on hyvä kun tulee pohjoiskarjalaiset kaverit messuille. Nyt pika pikaa työväenopistoon aito karjalan aksentti opettelemaan niin tulkaan suomi-itäsuomi-suomi
tounge.gif

Meillen kansa tykyttivät ko emäntä pyärän ost, ni seuraavana vuanna lippui, mut sanottii et ei me tarvita...
biggrin.gif

Voihan sitä sanoo että on itte Maksuhiki Yamaha, nii eikö nej jo päästä sissään. Tai Kitupihi Kawasaki.

YYYYYLLLÄttYYYSS::

Tämän viestin jälkeiset kolme ekaa viestittäjää saa ilmaisen lipun jOrg!upukilta...
biggrin.gif

Ja sitte privana osotteet puggelolle.
062802moto_prv.gif

koska kukaan ei maksa mistään mitään, aivan kuten 80-luvun lopulla kaikki oli ilmaista mutta sika kallista.

Back