Sergei The Eagle
New member
Draggin Jeansit saa sinisenä.Pahus, oispa saanu sinisenä![]()
-Sergei-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Draggin Jeansit saa sinisenä.Pahus, oispa saanu sinisenä![]()
Ei mitään.. Sama pitää takalaukussa, penkinalla tai repussa naamiointiverkkoa jonka vetää itsensä ja pyärän päälle kun menee poliisia metikköön piiloon. niin ei ole sitten liikenteessä näkymätön.Punaisen värin ajovarusteissa ymmärrän, mutta mitä moottoripyöräilijä tekee maastokuviolla?![]()
Heh,Tämän kommentin olen ennenkin lukenut uijuin kirjoittamana... Taitaa pikkutytöt kiinnostaa! No näkeehän sen allekirjoituksestakin.kaippa noilla saa pikkutytöiltä katseita ja varmaan muutakin.
Eilen joku sankari ruoski GSX-F pyöräänsä farkuissa, joiden lahkeet oli sullottu ajosaappaiden sisäänHeh,Tämän kommentin olen ennenkin lukenut uijuin kirjoittamana... Taitaa pikkutytöt kiinnostaa! No näkeehän sen allekirjoituksestakin.kaippa noilla saa pikkutytöiltä katseita ja varmaan muutakin.
tottakai kiinnostaa vanhaa setääMulla on muutama tuttu, jotka hakee huomiota tietoisesti, ja käyttävät just noita camo (vai onko se gamo?) yms. härpäkkeitä.![]()
En juuri farkuissa aja, mutta jos pienen siirtymän teen siten, kyllä ne lahkeet kenkiin menee.Eilen joku sankari ruoski GSX-F pyöräänsä farkuissa, joiden lahkeet oli sullottu ajosaappaiden sisään... Repesin aivan täysin!
Oliko kyllä aika kuumottavan näköistä... Sai huomioni!![]()
![]()
Kadonneen respektin metsästäjiä... Kun kippaat, niin kippaa tyylillä - oikeanlaisissa asusteissaEn juuri farkuissa aja, mutta jos pienen siirtymän teen siten, kyllä ne lahkeet kenkiin menee.Eilen joku sankari ruoski GSX-F pyöräänsä farkuissa, joiden lahkeet oli sullottu ajosaappaiden sisään... Repesin aivan täysin!
Oliko kyllä aika kuumottavan näköistä... Sai huomioni!![]()
![]()
Piisas yksi läheltä-piti-tilanne, kun lahje jäikin jalkatappiin kiinni pysähtyessä. Mieluumin sitten saa mua kyylätä ja nauraakin, kun että noin typerän jutun takia pyörän kippaan.![]()
Niinpä! Mulla on punainen mopo ja puna-musta takki ja kattelintorkeen makeetpunanen mopo tai musta niin hienot on![]()
+1Mä en oo pikkutyttö, ja varmasti katson tollasia ihailevasti.![]()
Niin miksei. Musta se vaan toimiiMiksi pitäisi olla aina mustaa tai harmaata.
Mustanaamio kuittaa ..Niin miksei. Musta se vaan toimii![]()
Nimimerkillä Musta pyörä + musta auto, musta kypärä, mustat nahat + mustat coret![]()
Ei kai ollu äipän 70-luku farkut?En juuri farkuissa aja, mutta jos pienen siirtymän teen siten, kyllä ne lahkeet kenkiin menee.
Piisas yksi läheltä-piti-tilanne, kun lahje jäikin jalkatappiin kiinni pysähtyessä. Mieluumin sitten saa mua kyylätä ja nauraakin, kun että noin typerän jutun takia pyörän kippaan.![]()