• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Punainen maastokuvio?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgct
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pahus, oispa saanu sinisenä  
confused_orig.gif
Draggin Jeansit saa sinisenä.
-Sergei-

Punaisen värin ajovarusteissa ymmärrän, mutta mitä moottoripyöräilijä tekee maastokuviolla?
biggrin.gif
Ei mitään.. Sama pitää takalaukussa, penkinalla tai repussa naamiointiverkkoa jonka vetää itsensä ja pyärän päälle kun menee poliisia metikköön piiloon. niin ei ole sitten liikenteessä näkymätön.

kaippa noilla saa pikkutytöiltä katseita ja varmaan muutakin.
Tämän kommentin olen ennenkin lukenut uijuin kirjoittamana... Taitaa pikkutytöt kiinnostaa! No näkeehän sen allekirjoituksestakin.
Heh,

tottakai kiinnostaa vanhaa setää
tounge.gif
Mulla on muutama tuttu, jotka hakee huomiota tietoisesti, ja käyttävät just noita camo (vai onko se gamo?) yms. härpäkkeitä. Kas kun ei ole vielä tullut camo-nahkoja kuluneilla camo-polvipaloilla
kynttila.gif

Heh. Joo kyllähän maastokuvio mopoiluvermeissä on kieltämättä huvittava juttu. Harmailla pystyy maastoutumaan asfalttiin, kun on vetänyt lipat? Vihreissä ei erotu lepikosta?  
eek.gif

No ei ku on ne siistejä. Itellä löytyy maastoutumiskuviot kypärästä. Gimmat tsiikaa ihaillen sotaratsua mutta kotilot siirtyy pelosta tutisten kauemmas  
tounge.gif

biggrin.gif

kaippa noilla saa pikkutytöiltä katseita ja varmaan muutakin.
Tämän kommentin olen ennenkin lukenut uijuin kirjoittamana... Taitaa pikkutytöt kiinnostaa! No näkeehän sen allekirjoituksestakin.
Heh,

tottakai kiinnostaa vanhaa setää
tounge.gif
Mulla on muutama tuttu, jotka hakee huomiota tietoisesti, ja käyttävät just noita camo (vai onko se gamo?) yms. härpäkkeitä.
Eilen joku sankari ruoski GSX-F pyöräänsä farkuissa, joiden lahkeet oli sullottu ajosaappaiden sisään  
inlove.gif
... Repesin aivan täysin!
biggrin.gif
Oliko kyllä aika kuumottavan näköistä... Sai huomioni!  
thumbs-up.gif

Eilen joku sankari ruoski GSX-F pyöräänsä farkuissa, joiden lahkeet oli sullottu ajosaappaiden sisään  
inlove.gif
biggrin.gif
thumbs-up.gif
En juuri farkuissa aja, mutta jos pienen siirtymän teen siten, kyllä ne lahkeet kenkiin menee.
Piisas yksi läheltä-piti-tilanne, kun lahje jäikin jalkatappiin kiinni pysähtyessä. Mieluumin sitten saa mua kyylätä ja nauraakin, kun että noin typerän jutun takia pyörän kippaan.
smile_org.gif

inlove.gif
biggrin.gif
thumbs-up.gif
En juuri farkuissa aja, mutta jos pienen siirtymän teen siten, kyllä ne lahkeet kenkiin menee.
Piisas yksi läheltä-piti-tilanne, kun lahje jäikin jalkatappiin kiinni pysähtyessä. Mieluumin sitten saa mua kyylätä ja nauraakin, kun että noin typerän jutun takia pyörän kippaan.
smile_org.gif
Kadonneen respektin metsästäjiä... Kun kippaat, niin kippaa tyylillä - oikeanlaisissa asusteissa
wink.gif

^Aa.. Okei. No mä parannan ehkä tapani. Pyörä nurin vaan, kunhan vaan mun asustus on oikeanlainen!
062802jumpie_prv.gif

Mitä, mitä...Morkataan makeimpia housuja mitä koskaan ollut.
Ostin toukokuussa ja ajelin niissä 7 tkm Euroopassa, eikä ollut läheskään niin kuumat kuin nahat edellisinä kesinä.
Ja kattokoon ken lystää ja ajatelkoon päissänsä mitä lystää..minä vaan ajan.
Miksi pitäisi olla aina mustaa tai harmaata. Voihan sitä vähän vaatetuksellakin hauskaa pitää kun muuteskin on hauska laji.
Samoin voisi kysyä, että mitä itua on muilla kuin mustilla kypärillä??

Ei muuta kuin punakuvioisia maastoasuja lisää liikenteeseen.

Ps. En liity mitenkään kyseisten tuotteiden myynti- tai valmistusketjuun. No, ehkä ostaja/loppukäyttäjäkohdassa.

torkeen makeet
thumbs-up.gif
punanen mopo tai musta niin hienot on
Niinpä! Mulla on punainen mopo ja puna-musta takki ja kattelin
noita housuja, et noi on kyllä saatava! Kivan näköset!
Vihreen-harmaat jo löytyykin ja meidän teinitytön mielestä ne on siistin näköset päällä ( pidentää kuulema mun lyhyttä kroppaani ). Ja kiva et on muunkinlaisia kuin mustia housuja, farkuissa kun en ajele!

Itseltä löytyy camoväreissä ajosaappaat ja ajohousut.Takki on harmaa,musta,valkoinen mallia richa.Kypärä on shoei väreiltään mattavalkoinen,mattamusta ja mattahopea.Mutta tuon linkin avattuani iski ostopakko ko housuihin kuin salama kirkkaalta taivaalta.Eli taitaa mennä samalla takkikin vaihtoon
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
Erilaiset camovärit vaan on ainakin minun mielestä todella cool.Kauneus on katsojan silmissä.
eek.gif
eek.gif
eek.gif

Taitaa mennä tilaukseen nuo pökät... Kypärää kun en saanut sellaisena kuin halusin niin piti sitten ottaa Arailta toiseksi paras väritys joka sattui olemaan puna-harmaa camo. Ja kun mopokin on punainen niin miksipäs sitten ei housutkin...
033102bebe_1_prv.gif

Joo on hianot ja edukkaat
cool.gif
...tosin pyörä on sininen, niin ei tee mieli. (Menee karvan verran OT:ksi -->) Noi Sweep Urbanit näyttää hyviltä ja niistäkin saa lahkeet pois, mutta pitäisi nähdä ennen tilauksen tekemistä. Myykö joku Sweeppiä Oulussa? Suositelkaapas sellaisia kaupunkihousuja, jotka suojaavat, ovat viileät helteellä, edukkaat, tyylikkäät ja joita voisi pitää toimistotyössäkin.
nixweiss.gif

Eli noita pantseja ei voi enää ostaa jos haluaa olla ultracool, koska kaikilla on jo semmoset. Itekkin noista haaveilin
biggrin.gif

smile_org.gif
Ei kai ollu äipän 70-luku farkut?

Back