Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse tilasin tuolta lucas black jalkatappisarjan ja öhlinssin ohjausiskarin. Sama juttu, että luottokortti ei käynytkään, joten maksoin tilisiirtona. Tänään tuli öhlinssi perille ja paketissa luki 2/2, eli kait se jalkatappisarjakin sieltä kohta tulee. Viesteihin vastailivat yleensä samana päivänä. Jäi ihan hyvä kuva liikkeestä, vaikka vähän epäselvyyksiä olikin.Tilasin viikko sitten Firebladeen jalkatappisarjan speedycom.co.uk putiikista. Nyt sain sähköpostin, jotta eivät hyväksy luottokorttimaksuja vaikka tilausvaiheessa webbikauppa ei mitään ongelmaa siinä nähnyt ja otti kortin tiedot vastaan. Lähettivät nyt perään tilisiirtotiedot ja kehottivat maksamaan pankkiin.
Taidan perua koko tilauksen. Puntina tehdystä ulkomaanmaksusta joutuu pulittamaan palvelumaksut ja toiseksi Luottokunta ei ole turvaamassa mahdollisissa ongelmatilanteissa. Koskaan aiemmin Saksasta tai USA:sta tilatessa en ole moiseen epäluuloisuuteen törmännyt.
Onko hyviä vinkkejä, mistä saa siirtosarjoja edullisesti luottokortilla?
Eilen sopivasti synttäreiden kunniaksi tipahti uusi Shoei:n X-Spritti kotiovelle. Tasan viikossa tuli, firmasta hyvä yhteydenpito joten ei voi kuin suositella.Piti sitten syödä sanansa ja opetella tuon paypal:n käyttö. Tänään lähti tuollainen tilaukseen:Muuten hyvä mesta, mutta käy vain paypal tai tilisiirto. Eivät omista sähköistä päätettä vaan mankelin vielä 2000-luvullaonko kenelläkään tieto kyseisestä paikasta? http://www.helmetcity.co.uk/
jos kypärää tilaisi... Itse kun en maksa, kuin visalla ja jos se ei kelpaa niin saa olla. Joten kypärä jäi silloin tilaamatta.![]()
http://www.helmetcity.co.uk/Shoei-X-Spirit-Kiyonari-TC-1_AGHNV.aspx
Olisin suomesta ostanut jos olisi 500 euroon saanut. Kahdesta paikallisesta liikkeestä kävin tinkaamassa, mutta ei alle 650 euron olisi lähtenyt. Joten moraalista krapulaa ei tullut, jos tuolta tulee sama kypärä 360 euroon. Nyt vain jännittämään kerkeääkö uusi potta ennen synttäreitä suomeen![]()
Paypal:llä maksoin. Kyllä se vanhakin oppii, kun tosissaan opettelee. Ja yllättävän kivuttomasti meni tuo paypal:n käyttö.Karppa, maksoitko Paybalilla vai suoraan pankkitililtä ?
Minäkin odottelen X-spiritä saapuvaksi.
Maksoin pe 30.1 suoraan myyjän tilille ja pidin kirjeenvaihtoa
jonkun Martinin kanssa. Lupasi lähettää potan heti kun on saanut vahvistuksen että suoritukseni on saapunut heidän tililleen.
Saitko aikoinaan erillisen vahvistuksen, että paketti lähti
matkaan ?
![]()
Minunkin rahoille oli käydä ohraisesti, kun firma ***tuili eikä tavaraa tullut! Luottokunta pelasti tilanteen! Tilaan tavaraa VAIN luottokortilla ja ALKUKUUSTA, niin peliaikaa mahdollisen mokan sattuessa on vähän enempi!Kiitti. OK.
Joo, ei Paybal vaikeaa ole. Tiedän.
Mutta kokemuksesta voin sanoa, että jos suorituksessa menee jokin piirunkin pieleen on edessä varsinainen painajainen.
Paybal ei ota mitään vastuuta, et saa peruutettua jo tehtyä suoritusta jne jne. Paina nappia jonka jälkeen kaikki
on lopullista....
Minun tapauksessani - onneksi - Luottokunta tuli apuun
ja alkoivat hiillostamaan jenkkiläistä tavaratoimittajaa.
Minä sain rahani takaisin mutta luottokorttini meni uusiksi.
Ja koko hässäkkä muutaman dollarin tähden.
Ciao,
![]()
Itse myös moista tilaamassa. Miten on veloittavatko tuotteen heti vai vasta kun lähettävät?No niin. Tulipahan tehtyä ennakkotilaus Zumo 660:sta Mynewcheap.co firmasta Englannista. Punnan kurssi on pikkasen noussut eli laitteelle tulee hintaa noin 500e+ 10 puntaa rahdista. Katsotaan kuinka äijän tilauksen käy!Firma![]()
Ite tilasin täältä MotoMotonlMistä kannattaisi tilata GIpro vaihdenäyttöjä? Onko joku huomannut edullisen paikan?
Mitä tarkoittaa Timing Retard Eliminator?
Tuossa on vielä se, että sen jälkeen ei tartte paypal:ä enään käyttääKiitti. OK.
Joo, ei Paybal vaikeaa ole. Tiedän.
Mutta kokemuksesta voin sanoa, että jos suorituksessa menee jokin piirunkin pieleen on edessä varsinainen painajainen.
Paybal ei ota mitään vastuuta, et saa peruutettua jo tehtyä suoritusta jne jne. Paina nappia jonka jälkeen kaikki
on lopullista....
Minun tapauksessani - onneksi - Luottokunta tuli apuun
ja alkoivat hiillostamaan jenkkiläistä tavaratoimittajaa.
Minä sain rahani takaisin mutta luottokorttini meni uusiksi.
Ja koko hässäkkä muutaman dollarin tähden.
Ciao,
![]()
Visalle näpyilin eli luulenpa että heti kohta kortilla näkyy? Vaihtokurssihan määräytynee osto-/veloituspäivän mukaan? Kuka vahvistaa? Tänään oli kurssi noin 1.1 eli hinta mennee vähän yli 500e. Toimittanevat vasta maaliskuun lopulla?Itse myös moista tilaamassa. Miten on veloittavatko tuotteen heti vai vasta kun lähettävät?No niin. Tulipahan tehtyä ennakkotilaus Zumo 660:sta Mynewcheap.co firmasta Englannista. Punnan kurssi on pikkasen noussut eli laitteelle tulee hintaa noin 500e+ 10 puntaa rahdista. Katsotaan kuinka äijän tilauksen käy!Firma![]()
Ainakin itse kun tilasin briteistä imurin 04.01.2009 ja tuote lähti mullepäin vasta 14.01.2009 veloitettiin tuote kortilta vasta kun tavara lähti. Veloituspäivänä visalla kuitenkin tämä 04.01.2009 mutta käytetty kurssi oli kuitenkin se joka lähetyshetkellä oli (kalliimpi).Visalle näpyilin eli luulenpa että heti kohta kortilla näkyy? Vaihtokurssihan määräytynee osto-/veloituspäivän mukaan? Kuka vahvistaa? Tänään oli kurssi noin 1.1 eli hinta mennee vähän yli 500e. Toimittanevat vasta maaliskuun lopulla?Itse myös moista tilaamassa. Miten on veloittavatko tuotteen heti vai vasta kun lähettävät?No niin. Tulipahan tehtyä ennakkotilaus Zumo 660:sta Mynewcheap.co firmasta Englannista. Punnan kurssi on pikkasen noussut eli laitteelle tulee hintaa noin 500e+ 10 puntaa rahdista. Katsotaan kuinka äijän tilauksen käy!Firma![]()
Tuolta tilasin www.demonbikes.com 2x gillesin tappisarjat R1 ja R6 viikko ja postista lappu et saap noutaa. Maksu Pay PalTilasin viikko sitten Firebladeen jalkatappisarjan speedycom.co.uk putiikista. Nyt sain sähköpostin, jotta eivät hyväksy luottokorttimaksuja vaikka tilausvaiheessa webbikauppa ei mitään ongelmaa siinä nähnyt ja otti kortin tiedot vastaan. Lähettivät nyt perään tilisiirtotiedot ja kehottivat maksamaan pankkiin.
Taidan perua koko tilauksen. Puntina tehdystä ulkomaanmaksusta joutuu pulittamaan palvelumaksut ja toiseksi Luottokunta ei ole turvaamassa mahdollisissa ongelmatilanteissa. Koskaan aiemmin Saksasta tai USA:sta tilatessa en ole moiseen epäluuloisuuteen törmännyt.
Onko hyviä vinkkejä, mistä saa siirtosarjoja edullisesti luottokortilla?
Chainspeediltähän se oli, eli hyvin tuntuu onnistuvan vieläkinEi ne oo ainakaan vielä laittaneet mailia, etteivät lähettäisi ja rahatkin kelpasi, kun Paypal:n kautta maksoin. Postista tuli tänään joku lappu, mutta en ehtinyt käydä vielä katsomassa onko Englannista. Laitan viestiä miten käviOnko Chainspeed alkanut lähettämään Autocomin tuotteita suomeen? Ite joku kuukausi sitten koitin tilata ni eivät lähettäneet koska suomessa on jo Autocomin maahantuoja...Chainspeedillä näyttää olevat vieläkin alennusmyynnit; Esim Autocom Active plus Duo kitti 100 puntaa, ei pahaViime talvena sai vielä viisi puntaa halvemmalla... Vinkki; jos päädytte tähän johdolliseen niin ei sitten kannata ostaa sitä halvinta, kannattaa vilkaista vertailutaulukko huolella!![]()
Itse pistin tilaukseen bluetooth kikkareen ja kierrejohdon pyörän ja kypärän välille... niihin menikin sitten se toinen satanen
olispa hyvä homma koska Autocomilla aika kultaset hinnat suomessa...![]()
![]()
Jos pystyt, kannattaa ehka peruuttaa... Emotolla on jo muutaman vuoden ajan ollut todella huono maine. Jos tavaraa tulee, se tulee nopeasti, mutta jos ei, se ei tule koskaan, mutta ei tule rahaa takaisinkaan. Rahat otetaan heti kylla kortilta.Tuli myös tilailtua kilkettä britanniasta kun sai halvemmalla kuin jenkkilästä. Odotellaan hiukan carbonia ja ölhäriä...
www.emotouk.com
2008 Blade, 6000:Ei kukaan ole vielä hommannu kokonaista mopoa englannista halvan punnan innoittamana? Oiskohan miten hankala homma? Erehdyin selailemaan pyöräkauppojen sivuja ja Ducatien hinnat näyttää olevan melko houkuttelevalla tasolla! Ei pitäs selailla..tulee vaan paha mieli..vähän ajettu 1098 9000£..![]()
Kyllä noita englannin pyörä sivuja on tullu selattua.2008 Blade, 6000:Ei kukaan ole vielä hommannu kokonaista mopoa englannista halvan punnan innoittamana? Oiskohan miten hankala homma? Erehdyin selailemaan pyöräkauppojen sivuja ja Ducatien hinnat näyttää olevan melko houkuttelevalla tasolla! Ei pitäs selailla..tulee vaan paha mieli..vähän ajettu 1098 9000£..![]()
Blade
Kyllä tuolta surffaamalla voisi löytää sellaisen pyörän, että kannattaisi hakea vaikka omalla autolla.