• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Punta alhaalla.

Itse tilasin sarjan renkaita,jarrupalat ja undertailin intobikes.co.uk:sta. Rahat (n.350£) laitoin tilisiirtona tiistaina 3.2,kun eivät Visaa huoli. Tänään kyselin onko rahat tulleet perille? Nopeasti vastasivat,vaikkakaan rahat eivät vielä heillä näkyneetkään. Toivotaan parasta,pelätään pahinta..  
omg.gif
Onnistuiko pankkisiirto intobikes.co.uk:lle? Tuleeko siirrosta lisäkuluja, muuten ilmaisesta EU-maksusta varmaan on kyse mutta joutuuko maksamaan lisäksi vastaanottajan pankkikulut?
Vastaanottajan pankkikulujahan ei kuulu maksaa,itse maksoin vain omat pankkikulut n.8-9€. Pankkisiirto oli mennyt ihan normaalisti perille. Tilaukseenkin tuli selvyyttä,olivat joutuneet tilata undertail:in ja koko paketti oli jäänyt sitä odottamaan. No eipä ole vielä ajokelejäkään.

Tilasin 9.1 Busterilta 2 settiä renkaita, kaatumatapit ja chainguardin. Toissapäivänä laitoin pitkästä aikaa kyselyä että mikä tilanne, niin kuulemma ensi viikon aikana tulee puuttuvat kamat varastoon.

Tilauksen alkuvaiheessa sain 2 mailia joissa sanottiin että luottokorttini tiedot eivät ole kunnossa. Ensimmäisen mailin jälkeen soitin lafkaan ja todettiin että kaikki ok.

Toisen samanmuotoisen sähköpostin sain tästä todennuksesta parin päivän päästä, soitin taas ja sain vastaukseksi että: He joutuvat tarkistamaan kaikki "overseas" luottokortit manuaalisesti eikä heillä ole itsellänsä kontrollia näihin -luottokorttisi tiedot eivät ole kunnossa- mailinlähetyksiin.  
nixweiss.gif

Jos olisi ajokausi niin olisin peruuttanut koko tilauksen, nythän tässä ei kuitenkaan ole erityisempi kiire lukuunottamatta £ -kurssin mahdollista rajumpaa heilahdusta ylöspäin...

Jos haluaa hyvään hintaa kypäriä niin täältä saa ihan kohtuu hyvään hintaan.
Itse ostin tuolta vuosi sitten oman kypäräni ja erilaisia visiireitä, ainakin minun kohalla toimi loistavasti eikä mitään ongelmia. Varsinkin visiirit ovat huomattavasti halvempia tuolla kuin Suomessa joten ostin samalla 3 kappaletta niitä tuolta.

Silloin vuosi sitten kun vertailin eri kauppoja niin tämä kyseinen kauppa taisi olla kaikista halvin kypärien osalta, en tiedä miten on tilanne tällä hetkellä.
Aivan loistava juttu tuolla on myös tuo ilmainen lahja joka on visiiri jos ostat kypärän. Säästää jo siinä joku 100 euroa jos ostaisi Suomesta kalliin visiirin.
Tämä kauppa myy siis pelkkiä kypäriä ja visiirejä.

Itse ostin tuolta vuosi sitten oman kypäräni ja erilaisia visiireitä, ainakin minun kohalla toimi loistavasti eikä mitään ongelmia. Varsinkin visiirit ovat huomattavasti halvempia tuolla kuin Suomessa joten ostin samalla 3 kappaletta niitä tuolta.

Silloin vuosi sitten kun vertailin eri kauppoja niin tämä kyseinen kauppa taisi olla kaikista halvin kypärien osalta, en tiedä miten on tilanne tällä hetkellä.
Aivan loistava juttu tuolla on myös tuo ilmainen lahja joka on visiiri jos ostat kypärän. Säästää jo siinä joku 100 euroa jos ostaisi Suomesta kalliin visiirin.
Tuon liikkeen kohdalla kannattaa sitten muistaa, että firma sijaitsee Kanaalisaarilla (Guernsey) eikä näin ollen kuulu EU:n arvonlisäalueeseen.

Niiltä alueilta, jotka kuuluvat EU:hun, mutta eivät kuulu EU:n arvonlisäveroalueeseen, tuotavat tavarat on tulliselvitettävä ja niistä on maksettava vain arvonlisävero, kun ne tuodaan EU:n veroalueelle kuten Suomeen.

Eli kannattaa huomioida tilausta tehdessä, että hintoihin saattaa rajalla tulla 22% korotus.

Itse tilasin tuolta busters-accessories
huggerin, pari pottaa, peilit ja öljyn suodattimen.
viikossa paketti kotiovella.
Paljonko tuli rahtikuluja?
You are in : Home    Shipping Charges
UK (Excluding Northern Ireland, Scottish Highlands and Islands)
7-10 Working Day Delivery £4.99
Other Destinations (Up to 25kg). We deliver to most destinations worldwide. Please see below carriage costs for deliveries up to 25kg. If the country is not listed please email sales@busters-accessories.co.uk for confirmation of costs.
Northern Ireland £10.00
Scottish Highlands & Islands £10.00
BFPO - British Forces Post Office £10.00
Channel Islands, Isle of Man/Scilly, Ireland(Republic), Belgium, Luxemburg, Netherlands £10.00
Denmark, France, Germany, Corsica, Monaco £12.50
Italy £15.00
Spain, Portugal, Azores, Balearic Islands, Greece, Madeira, Sardinia, Sicily £20.00
Austria, Finland, Czech Republic, Hungary, Gibraltar, Malta, Poland, Sweden, Switzerland,
San Marino, Slovenia, Slovakia, Lichtenstein £22.50
Norway £25.00
Turkey £50.00
Rest Of The World - Please email us at sales@busters-accessories.co.uk

Tuon liikkeen kohdalla kannattaa sitten muistaa, että firma sijaitsee Kanaalisaarilla (Guernsey) eikä näin ollen kuulu EU:n arvonlisäalueeseen.

Niiltä alueilta, jotka kuuluvat EU:hun, mutta eivät kuulu EU:n arvonlisäveroalueeseen, tuotavat tavarat on tulliselvitettävä ja niistä on maksettava vain arvonlisävero, kun ne tuodaan EU:n veroalueelle kuten Suomeen.

Eli kannattaa huomioida tilausta tehdessä, että hintoihin saattaa rajalla tulla 22% korotus.
No voi hemmetti en tajunnut tuota ja tilasin visiirin ja pinlockin. Aattelin että se on normi britti-yritys, eikä tullut mieleen että se on tuol kanaalisaarilla
withstupid.gif

No ootellaan, ei tuo silti Suomen hintoja ainakaan paljon ylitä
biggrin.gif

Tuli tilattua Autoglymin vahoja kaverin kanssa kimpassa ebaysta. Extragloss Protection ja Super Resign Polishia tuli tilailtua. Kumpakin maksaa 6£ purkki, Suomessa 16€ ja 19-20€.
Eikös noissa lue aina "suojeltava jäätymiseltä".  
nixweiss.gif

Tilaus talvella on hieman kyseenalaista kun kuriireista ei tietoa.
Niinhän noissa lukee. Lähettäjä kuitenkin tietoinen tästä sen verran oli laitettu kuplamuvia ympärille ja muuta eristettä mukaan.
Voin todellakin suositella, kyseistä myyjää jos vahat jne kiinnostaa. Nimimerkillä leighthevalet löytyy, asiallista palvelua ja edullinen.

Sidin bootseissa pitää ottaa numeroa isompi mitä jalka on, niissä on myös tod. kapea lesti. Nämä kun ottaa huomioon niin ok.
En allekirjoita tuota. Ei ainakaan Vertigojen kohdalla pidä paikkaansa tuo väite. Vertigo Corsien kohdalla kylläkin (sitäkin sovittaneena).
Itselläni ei todellakaan ole kapealestistä jalkaa ja kokokin on sama, mitkä tuli ostettuakin (43).

No mun mielestä sidin vertico corsat oli kans vähä nihkeet tuolta lestin kohdalta ja ois joutunu ottaan kokoa isommat,  joten
päädyin TCX Competizione RS:ssiin ja istu meikäläisen jalkaan loistavasti. Tilasin tuolta Harpers Motorcycle ja paketti tuli parissa viikossa postiin.
062802jumpie_prv.gif

No voi hemmetti en tajunnut tuota ja tilasin visiirin ja pinlockin. Aattelin että se on normi britti-yritys, eikä tullut mieleen että se on tuol kanaalisaarilla  
withstupid.gif

No ootellaan, ei tuo silti Suomen hintoja ainakaan paljon ylitä
biggrin.gif
Joo niin se taitaa olla. Itsellä tosin ei tullut mitään ylimääräisiä maksuja vaan paketti tuli suoraan kotiin. Kai se vähän riippuu kuinka tarkkoja ne tullimiehet siellä rajalla oikein on  
biggrin.gif

Mutta uskon että sinäkin saat noi tavarat ilman alvia, ei ne tullissa kuitenkaan sitä älyä.

Tilasin melkein kuukausi sitten kypärän clubpromotosta http://www.clubpromoto.co.uk/site/shop.php
Luottokortin numero kelpasi ja summalle on tehty varaus. Pottaa vaan ei näy eikä kuulu. Eivät vastaa sähköposteihinkaan eli nyt voi jo suositella että älkääpä tilatko tuosta paskapuljusta yhtään mitään.
Yritän saada homman peruttua.

Back