• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Punta alhaalla.

AimoPamaus

New member
Nyt on hyvä aika laittaa joulurahat Englantiin.
Euro ja punta on melkein tasoissa.  
eek.gif

graph120.png

120vrk käppyrä joka päivittyy reaaliajassa.

Juu, itse luulin saavani halvalla, kun tuolla marraskuun lopulla tilailin tavaraa jollain 1,18- kurssilla. Olisi näköjään kannattanut vielä odotella...

Pistäkää tänne kans mistä ootte tilannut niin tietää että homma ko. putiikissa toimii!

joo ny alkaa oleen punta alhaalla...vinkkejä mistä löytyy aikuisen kokosia alpinestars kamoja-saarivaltakuntaa ajatellen...
aika monessa näyttäs tuo koko loppuvan eu 58? 60 tarttis olla
smile_org.gif

Garmin zumo kovasti alkaa kiinnostaa britanniasta, säästäisi helposti muutaman satasen hinnassa

Itse olin kuun alussa viikon Lontoossa työmatkalla.
Kun aloin tekemään matkalaskua viikko sitten tajusin, että kurssi oli tippunut n.10% matkan jälkeen..
omg.gif

Piti odottaa, että luottokorttilaskun eurohinnat toteutuu, ettei reilun tuhannen punnan hotellilasku mennyt meidän firman muuntokurssin mukaan..Olis tullut itselle takkiin.
crazy.gif

Olen kyttäilyt sopivan hintaisia lippuja shoppailureissulle, muttei ole omiin aikatauluihin löytynyt.

Garmin zumo kovasti alkaa kiinnostaa britanniasta, säästäisi helposti muutaman satasen hinnassa
Löytyi tälläinen firma Englannista. Jos punnan kurssi on edukas niin.....:) Onko tuttu firma kenellekään?
Juu ei ole paha hinta. ebay.uk:sta löytyy halvimmillaan hintaan 375£ + 15£ postit... Valuuttalaskuri kertoisi hinnaksi vajaat 420e sisältäen postituksen hinnan...

Ei ollenkaan pahalta kuulosta
thumbs-up.gif

Löytyi tälläinen firma Englannista. Jos punnan kurssi on edukas niin.....:) Onko tuttu firma kenellekään?
En ole kuullut, mutta kaikki kamat, mitkä olen tuolta saarelta vuosien saatossa tilannut, on tullut aina hiton nopeasti verrattuna esim. laiskoihin nahkahousuihin.  
wink.gif
Mua himottaisi tuo Zumo kun Jassullakin on sellainen!
biggrin.gif
Jos tuolle ei tule hirveästi rahtikuluja ja punta vielä tippuisi, niin.....
wink.gif

Tilasin projektiini Yamaha R1 vasemman puoleisen etuputken alaosan englannista(kromiputki+musta alaosa). Vastailivat pikaisesti s-posteihin ja rouvakin oli mielissään kun hän sinne soitti että puhuivat selkeästi, toisin kun jenkeillä on tapana. Hintaa tuli putkelle 95+25=120£. Ei mielestäni paha. Jenkeistäkään ei saa uutta osaa tähän hintaan.

Tilasin osan 18.12.2008 ja tällä hetkellä osa näytti seurantakoodin mukaan olevan tanskassa. Olisi varmasti jo itsellä ellei joulu olisi tässä välissä hidastanut toimitusta.

Moi

Tuli tilattua EMotosta R1:seen kaatumatapit ja ohjausiskari ja homma toimi erittäin hyvin. Paketin tulo kesti ehkä jotain pari viikkoa ja tuli lähimpään matkahuollon pisteeseen.

Maksoin tilatessa Visalla ja hyvin vastailivat sähköposteihin joita lähettelin kun oli tuotteista kysyttävää ennen tilausta.

Muistaakseni tuli ennen tilausta selkeästi hinta rahteineen näkyviin, joten ei senkään suhteen mitään yllätyksiä.  
thumbs-up.gif

Tännehän voisi listailla englantilaisia putiikkeja. Täältä olen tilannut kamaa ja homma on toiminut hyvin. Rahditkin on ihan inhimillisiä. Sportsbikeshop

mm. Shoein X-Spirit mustana 413€, ei liian paha?

Sieltähän voisi vaikka hakea mopon.... Onkos kellään kokemusta sikäläisistä kauppiaista ja pyöristä?

Triumpheja ainakin on tarjolla yhtä paljon kuin Saksassa puimureita ...

Minkäslaiset paperit Briteissä saa kauppiailta ja saako siellä vakuutuksen ja kilvet kotimatkaa varten?

Keväälle vois alkaa suunnitella matkaa. Ryanairilla lento Tampereelta, mopo alle ja parin päivän käynti Aidensfieldissä ja hissukseen kotia kohti.

Back