• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Punta alhaalla.

Tilasin tällaisen potan Arai RX-7, ei pahan hintainen. Toivottavasti nyt sitten löytyy oikea koko  
thumbs-up.gif

Perjantaina Lontooseen viikonlopuksi..
thumbs-up.gif

En taida kuitenkaan ajokamaa rahdata, kun ei ole oikein tarvis vielä.. Katotaan millä vaimo täyttää matkalaukut..
crazy.gif

Ei kellään olisi käytännön vinkkejä mihin kannattaa varautua jos tosissaan lähtisi Englannista Triumph Speed Tripleä ostamaan?

Mihin veroihin 2008 malleissa kannattaa varautua? Yritin tuotujen pyörien verotaulukoista hakea, mutta ei ollut noin uusia eli mikä on esim. uuden pyörän veroprosentti niin jos laskee sillä ja vielä näyttää halvalta niin ei ainakaan ylläty.

Onko pyörän tuonnissa Briteistä jotain muita muistettavia asioita?

Pikainen nettihaku tuotti esim. 2008 mallin Triplejä noin 6500 punnan/euron hintaan ja siihen vero päälle niin kai se johonkin 9000 euroon ainakin irtoaa. Täytynee tutkia asiaa hieman lisää, mutta vinkkejä otetaan vastaan.

Suomessahan ee-speedkin pyytää pyörästä 14000, mutta tuskin käteiskaupalla ihan sitä tarvinnee maksaa näinä aikoina.

Koetin hyödyntää halpaa puntaa ja tilasin erilaisia suodattimia Opie Oilsilta (www.opieoils.co.uk). Tilaushinta 139,37£ ja toimitus 29,35£ eli karvan yli 20% päälle. Kannattaa ottaa huomioon kun laskeskelee kannatusta...

Tilasin tällaisen potan Arai RX-7, ei pahan hintainen. Toivottavasti nyt sitten löytyy oikea koko  
thumbs-up.gif
Kiitti vinkistä!

Itse olen haaveillut tosta RX7-potasta, mutta hinta on ollut esteenä. Nyt se tuli tilattua. Toivottavasti tulee nopeasti, että pääsee talliin hakemaan tunnelmaa uusi potta päässä. Saas nähdä onko kaasuvaijeri kulutettu loppuun talven mittaan tapahtuneitten virtuaalimatkojen seurauksena.

Hintaa tuli £ 270 + £ 20. Teki siis yhteensä jotain 305 Euroo.

thumbs-up.gif
Kiitti vinkistä!

Itse olen haaveillut tosta RX7-potasta, mutta hinta on ollut esteenä. Nyt se tuli tilattua. Toivottavasti tulee nopeasti, että pääsee talliin hakemaan tunnelmaa uusi potta päässä. Saas nähdä onko kaasuvaijeri kulutettu loppuun talven mittaan tapahtuneitten virtuaalimatkojen seurauksena.

Hintaa tuli £ 270 + £ 20. Teki siis yhteensä jotain 305 Euroo.
Jaa katos sulla meni tarjous läpi. Mä ostin suoraan 290 punnalla ja kaikkiaan se tuli maksamaan jotain 323€, no ei toikaan paha  
062802jumpie_prv.gif

Ilmeisesti löyty vielä mediumi mulle kun laittoivat mailia, että kypärä lähtee 5.1 Suomea kohti  
biggrin.gif

Asiasta toiseen, ostin vakaajallisen objektiivin. Suomessa 395€, Great Britannian kautta 150€, kiitos punnalle.

Sieltähän voisi vaikka hakea mopon....  Onkos kellään kokemusta sikäläisistä kauppiaista ja pyöristä?  

Triumpheja ainakin on tarjolla yhtä paljon kuin Saksassa puimureita ...

Minkäslaiset paperit Briteissä saa kauppiailta ja saako siellä vakuutuksen ja kilvet kotimatkaa varten?

Keväälle vois alkaa suunnitella matkaa.  Ryanairilla lento Tampereelta, mopo alle  ja parin päivän käynti Aidensfieldissä ja hissukseen kotia kohti.
Muuten hyvä idis, mutta noihan on tuolla oikeanpuoleisella ohjauksella varustettuja..

No pitihän sitten itsekkin tilata Englannista kypärä, kun ainakin tuntuu saavan halvalla. Arai Viper Sinister hintaan 394 eepii+toimituskulut oli jotain 22 euroa. Meikäläisen tuurilla kyllä joku huutelee pian, että sitä saa tarjouksella kotomaastakin halvalla! Ohjehinta kotona sillä on 655 euroa!

Sivusto, jolta aukeaa iso joukko englantilaisia moottoripyöräilyyn liiittyviä liikkeitä: Hakukone .

Ihan kaikenlaista tavaraa ja joukossa on myös outlet-myymälöitä, joiden hinnat ovat kutakuinkin edullisia.

Back