Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Linkkiä, mistä tilasit, kiitos.Asiasta toiseen, ostin vakaajallisen objektiivin. Suomessa 395€, Great Britannian kautta 150€, kiitos punnalle.
No meillä on kohta kaikkien pyörien OEM-it myynnissä shopissa.. Julmetut luettelot saapuivat alkuviikosta..Onko jollain tiedossa paikkaa joka myisi (yamahan) oem varaosia?
Itse olen tilannut tuolta ja omalla kohdallani on ainakin kaikki tullut mitä olen tilannut. Jenkkien nettisivustoilta kun löytyy varaosaselaimia, niin niillä etsin koodit ja lähetin tuohon kyseiseen firmaan.Onko jollain tiedossa paikkaa joka myisi (yamahan) oem varaosia?
Oisko Kersolta?Linkkiä, mistä tilasit, kiitos.Asiasta toiseen, ostin vakaajallisen objektiivin. Suomessa 395€, Great Britannian kautta 150€, kiitos punnalle.
Paypal vetää välistä tuossa kurssin muuntamisessa. Paypalin kurssi on aina hiukka huonompi kuin pankin noteeraus valuutalle.Miten ebay:ssä tuote englannista maksaa 79£ ja siinä hinnan alapuolella valmiiksi muutettuna euroiksi niin hinta on 97e.
Mistä ebay ottaa tuon kurssin ja jos tilaa suoraan tuolla linkillä niin millä kurssilla mua veloitetaan siis miten tuo kurssi määräytyy?
Eikös paypal:issa ollut jotain vaihtoehtoja tuon kurssin määrittämiseen? miten ne oli?
Voisihan sitä tilata suoraankin englannista ja maksaa kortilla, kukas muuten sitten määrää tuon kurssin?
Ostin sen 55-200VR:n eBayn kautta DigitalRev nimiseltä firmalta, joka sijaitsee mielenkiintoisesti sekä Englannissa ja toimittaa Hong Kongista. Uskalsin tehdä ostokseni eBay:n positiivisen palautteen ansiosta.Linkkiä, mistä tilasit, kiitos.Asiasta toiseen, ostin vakaajallisen objektiivin. Suomessa 395€, Great Britannian kautta 150€, kiitos punnalle.
About viikossa ovat yleensä tulleet...Minkälaisia toimitusaikoja on ollut Englannista tilatuilla tavaroilla?
No niinpä ... mutta ajatte kesällä sitten Norjaan ja tuotte tullessanne ..Tottakai.
Tullit ja ALV tulee maksettavaksi.
Voit laskea kokonaishintaan postikuluineen vielä ainakin 25% lisää.
Repussa nuo salakuljettaa maahan helposti.No niinpä ... mutta ajatte kesällä sitten Norjaan ja tuotte tullessanne ..
Reppu täyteen navigaattoreita ja eikun Esson paariin myymään ..
Joku pisneksen idea tuossa on oltava kun saksalaisetkin ostavat Norjasta ..
Ei tämä lama kesään mennessä mihinkään katoa .. syvenee vain ..
![]()
No enhän minä .. mutta uutisessa oli, että saksalaiset ovat hamstraamassa ..Repussa nuo salakuljettaa maahan helposti.No niinpä ... mutta ajatte kesällä sitten Norjaan ja tuotte tullessanne ..
Reppu täyteen navigaattoreita ja eikun Esson paariin myymään ..
Joku pisneksen idea tuossa on oltava kun saksalaisetkin ostavat Norjasta ..
Ei tämä lama kesään mennessä mihinkään katoa .. syvenee vain ..
![]()
Oleppa varovainen. Poliisi seuraa nettiä, ja rikokseen yllytyksestähän tuo jo menee.
Suomi on melko paska maa...![]()