• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Punta alhaalla.

Tilasin sportbikeshopista Shoei xr-1000 ja helvetin hienot venttiilinhatut, hintaa jäi 301 eskoo postikuluineen..
Aika paljon halvemmalla tuolta enklannista näyttää saavan noita kamppeita..
Saas nähä tuleeko kamat joskus tänne hollolan perukoille...
omg.gif

UPS:n seurannan mukaan huomenna täällä...
062802jumpie_prv.gif

Meikäläinen ei saanu sportsbikeshopista  mitään seurantakoodi-postia.  
sad_orig.gif
Visa oli kyllä vinkunut, mutta enpä tiedä missä tilaamani kypärä on!

Jippii, punta nyt €1.10 viime viikkoisen €1.01n sijaan.  Toivottavasti nousee viela enemman, niin Suomen velkani pienenee.  
eusa_pray.gif
Ei vielä, pitää tilata blaukkarin radio autoon.. Hitto kun jätin uuden vuoden yli, taas hävis melkein 50e..  
tounge.gif
Mistä meinasit tilailla? Mulla on ihan samanlaisia visioita mielessä.
Bluespot.co.uk

Tuolta olen 5v. sitten yhden blaukkarin hommannut. Postikulut per radio on 25 puntaa. Yritin kysellä könttää kahdelle, mutta kulut tuplat. Tuo Bremen MP78 olis kiikarissa lisäkilkkeillä.

Liike sijaitsi liian kaukana keskustasta, että viittis lähteä "jalan" hakemaan vaikka Lontoossa kävinkin.

Ai niin, vertailuksi 2-4.1 Lontoon reissulta toteutuneet Visa-ostokset meni jollain 1,06-1,07 kurssilla, eli siitä saa suuntaa luottokunnan käyttämään muuntokurssiin tuolle aikavälille. Rahanvaihtopisteessä olisi saanut huimat 85 puntaa 100:lla eurolla..
crazy.gif
Halvemmaksi tulee siis nostaa automaatista rahaa, jos ei vain muutamaa kymppiä nostele.
Itellä on ollut Blaupunkt Bremen MP78 n. 1,5kk kiinni autossa. En ikävä kyllä tiennyt tosta Englannin putiikista, kun tilasin sen. Tuli Saksaan maksettua enemmän.
033102ass_1_prv.gif

Softassa on pikku bugi. Multa löytyy uusi softa siihen. Pääteasteen sammutus sammuttaa lisävahvistimen.

Tilasin tällaisen potan Arai RX-7, ei pahan hintainen. Toivottavasti nyt sitten löytyy oikea koko  
thumbs-up.gif
Kiitti vinkistä!

Itse olen haaveillut tosta RX7-potasta, mutta hinta on ollut esteenä. Nyt se tuli tilattua. Toivottavasti tulee nopeasti, että pääsee talliin hakemaan tunnelmaa uusi potta päässä. Saas nähdä onko kaasuvaijeri kulutettu loppuun talven mittaan tapahtuneitten virtuaalimatkojen seurauksena.

Hintaa tuli £ 270 + £ 20. Teki siis yhteensä jotain 305 Euroo.
Jaa katos sulla meni tarjous läpi. Mä ostin suoraan 290 punnalla ja kaikkiaan se tuli maksamaan jotain 323€, no ei toikaan paha  
062802jumpie_prv.gif

Ilmeisesti löyty vielä mediumi mulle kun laittoivat mailia, että kypärä lähtee 5.1 Suomea kohti  
biggrin.gif
Kypärä tuli eilen perille ehjänä ja oikeankokoisena.

Tuli samasta paikasta ostettua pintaviallinen bensakorkki avaimilla £15 + toimituskulut. Tarkotus maalata se mustaksi. Ei viitti alkuperästä alkaa maalaamaan.

Meikäläinen ei saanu sportsbikeshopista  mitään seurantakoodi-postia.  
sad_orig.gif

Ei mullekkaan tullu mitää koodia.. Mee ups:n sivuille ja eti sieltä semmonen kun seuranta viitenumerolla ja laita sun tilauksen numero siihen viitenumeron kohdalle, noin mäkin sen löysin..

PS. Äsken tuli paketti kotia...
033102beer_1_prv.gif

Meikäläinen ei saanu sportsbikeshopista mitään seurantakoodi-postia.
sad_orig.gif

Ei mullekkaan tullu mitää koodia.. Mee ups:n sivuille ja eti sieltä semmonen kun seuranta viitenumerolla ja laita sun tilauksen numero siihen viitenumeron kohdalle, noin mäkin sen löysin..

PS. Äsken tuli paketti kotia...
033102beer_1_prv.gif
3 minuuttia tilityksen jälkeen soitettiin, että olisi tulossa paketti parinkymmenen minuutin päästä. Ja nyt on uusi potta päässä
062802jumpie_prv.gif

Jippii, punta nyt €1.10 viime viikkoisen €1.01n sijaan.  Toivottavasti nousee viela enemman, niin Suomen velkani pienenee.  
eusa_pray.gif
Ei vielä, pitää tilata blaukkarin radio autoon.. Hitto kun jätin uuden vuoden yli, taas hävis melkein 50e..  
tounge.gif
Bluespot.co.uk

Tuolta olen 5v. sitten yhden blaukkarin hommannut. Postikulut per radio on 25 puntaa. Yritin kysellä könttää kahdelle, mutta kulut tuplat. Tuo Bremen MP78 olis kiikarissa lisäkilkkeillä.

Liike sijaitsi liian kaukana keskustasta, että viittis lähteä "jalan" hakemaan vaikka Lontoossa kävinkin.

Ai niin, vertailuksi 2-4.1 Lontoon reissulta toteutuneet Visa-ostokset meni jollain 1,06-1,07 kurssilla, eli siitä saa suuntaa luottokunnan käyttämään muuntokurssiin tuolle aikavälille. Rahanvaihtopisteessä olisi saanut huimat 85 puntaa 100:lla eurolla..
crazy.gif
Halvemmaksi tulee siis nostaa automaatista rahaa, jos ei vain muutamaa kymppiä nostele.
Itellä on ollut Blaupunkt Bremen MP78 n. 1,5kk kiinni autossa. En ikävä kyllä tiennyt tosta Englannin putiikista, kun tilasin sen. Tuli Saksaan maksettua enemmän.
033102ass_1_prv.gif

Softassa on pikku bugi. Multa löytyy uusi softa siihen. Pääteasteen sammutus sammuttaa lisävahvistimen.
Onko muuten ollut asiallinen peli? Eilen saivat viimein laitteen matkaan.

EDIT: Nyt näytti poistuneen Bluespotin tarjoushinnat sivuilta, eli mp78 on taas 430 puntaa..

Edelleenkin Britit osoittivat nopeutensa. Radio lähti matkaan liikkeestä 13.1. illalla Royal Maililla ja nyt hypistelen duunissa pakettia.
062802jumpie_prv.gif

Eli kokonaista kaksi täyttä työpäivää välissä kesti varsinainen matka. Sama päti kypäräkameraan, jonka tilasin viime vuonna.

Ei liity moottoripyöriin mutta tilasin tommosen roomba560 robotti-imurin briteistä hintaan 244e sisältäen postituksen. Gigantissa sama vehje 379e...
Tuommoinenhan pitää melkein hommata, mutta miten käy nuo brittien ihmeelliset pistokkeet suomalaiseen pistorasiaan? Onnistuuhan se kyllä vaihtaa suomimallin pistoke tai laittaa adapterilla...
Taisit ihan itse vastata kysymykseesi...

eusa_pray.gif
tounge.gif
Bluespot.co.uk

crazy.gif
033102ass_1_prv.gif

Onko muuten ollut asiallinen peli? Eilen saivat viimein laitteen matkaan.

EDIT: Nyt näytti poistuneen Bluespotin tarjoushinnat sivuilta, eli mp78 on taas 430 puntaa..
Pääasiassa on hyvin asiallinen peli. Pari asiaa kuitenkin voisi olla tehty paremmin. Kappaleen vaihto ja albumin vaihto napit voisi olla sormituntumalla paremmin löydettävissä. Ovat samassa tasossa muiden nappien kanssa. Pitää aina vilkaista, että painaa oikeasta kohdasta. Bluetooth handsfree lyö yhteyden poikki joka puhelun jälkeen. TomTomin navigaattorin kanssa sama kännykkä toimii moitteetta. Ulkoasu on sopivan hillitty ja näytössä näkyy selvästi paljon informaatiota. Typerä demo-mode on oletuksena päällä. Sen saa pois, kun pitää menu-nappia pitkään pohjassa. Kaiuttimien etäisyyssäädön logiikka on hieman hankala, mutta käyttöohjeen kanssa sen saa säädettyä.

Kokonaisuutena olen tyytyväinen. Pitää odotella softapäivitystä, että saa Bluetoothin toimimaan kunnolla.

Radion kuuluvuus on huippuluokkaa. Kannattaa ehdottomasti asentaa 2. antenni paikoilleen tuulilasiin.

Pääasiassa on hyvin asiallinen peli. Pari asiaa kuitenkin voisi olla tehty paremmin. Kappaleen vaihto ja albumin vaihto napit voisi olla sormituntumalla paremmin löydettävissä. Ovat samassa tasossa muiden nappien kanssa. Pitää aina vilkaista, että painaa oikeasta kohdasta. Bluetooth handsfree lyö yhteyden poikki joka puhelun jälkeen. TomTomin navigaattorin kanssa sama kännykkä toimii moitteetta. Ulkoasu on sopivan hillitty ja näytössä näkyy selvästi paljon informaatiota. Typerä demo-mode on oletuksena päällä. Sen saa pois, kun pitää menu-nappia pitkään pohjassa. Kaiuttimien etäisyyssäädön logiikka on hieman hankala, mutta käyttöohjeen kanssa sen saa säädettyä.

Kokonaisuutena olen tyytyväinen. Pitää odotella softapäivitystä, että saa Bluetoothin toimimaan kunnolla.

Radion kuuluvuus on huippuluokkaa. Kannattaa ehdottomasti asentaa 2. antenni paikoilleen tuulilasiin.
Joo, eilen tsekkailin asennusohjeita ja totesin, ettei ole ihan pakkaspäivän hommia..

Aiempi radioni oli blaupunktin 5v. takainen high end malli ja se on kyllä alumiinisen etupaneelin ym. nappuloiden osalta laadukkaamman oloinen viimeistelyltään, mutta kun toisti mp3:sia vain levyltä tai muistikortilta, ja bluetooth puuttui. Lisäksi tuo tuplaviritin homma kiinnosti kuuluvuuden takia.

Laitetaampas tällekkin sivulle käppyrä. Tällä kertaa 120vrk.
graph120.png

Tilasin tehoputketkin jo jemmaan kun kurssi kipuaa koko ajan.
Vieläkin on melko edullista, mutta näin ei ehkä ole enää kesällä.

Viisaammat ovat povanneet että kohta euro heikkenee punnan vahvistuessa ja mennään noin 1.5 kesällä.  
nixweiss.gif

Pirulainen, toivottavasti ei nousisi. Huono tilata putkea kun ei ole vielä olemassakaan
biggrin.gif

Kypärää on tullut itselläkin etsiskeltyä Ison-Britannian nettikaupoista. Halpoja tuntuu laatukypärät olevan ja löytyy vielä esim. Shoeilta sellaisia malleja, joita ei Suomen kuvastot tunne. Ei ainakaan ihan heti tule toisella samanlaista vastaan...

Kriega R25

85£+toimituskulut 20£
=115e

Meneekö tuo automaattisesti tulliin, vai onko siinä joku minimihintaraja, vai onko ihan 50/60 (siis tuurista kiinni)

Back