• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Punta alhaalla.

Olen alustavasti suunnittelemassa lyhyttä lentoreissua Britanniaan (lähinnä vissiinkin Lontooseen), ja näyttäähän tuo GBP vieläkin olevan "siedettävällä" tasolla.

Kypärän osto kiinnostaisi suorittaa jostakin "kivijalkaliikkeestä", kun en kypärästä juuri viitsisi postimyyntikauppaa tehdä.

Shoein Raid II olisi kenties ihan laatuisa (vaikka en tupla D lukoista pidäkään). Onko Allrightin listan 389 € lähellä kotimaan todellista hintaa johon siis voisi verrata?

Ainakin www.jsaccessories.co.uk -puljulla näyttää olevan "oikeitakin" toimipisteitä www-kaupan lisäksi ja tuollakin näyttää "ruukut" olevan kotimaata halvempia.

Joku .org:n jäsenistä taisi asustaa Lontoon suunnalla? Olisikohan asiantuntijoilla antaa tietoa pätevistä myymälöistä...?

Googlaa Hein Gericke ja Infinity-ketjut, niin naet missa pain Lontoota liikkeet ovat. Keskustaa lahinna Infinitylla on Great Portland Streetilla (Oxford St) lahella ja Hein Gerickella lahin taitaa olla Stockwell-metron lahella.

Olen alustavasti suunnittelemassa lyhyttä lentoreissua Britanniaan (lähinnä vissiinkin Lontooseen), ja näyttäähän tuo GBP vieläkin olevan "siedettävällä" tasolla.

Kypärän osto kiinnostaisi suorittaa jostakin "kivijalkaliikkeestä", kun en kypärästä juuri viitsisi postimyyntikauppaa tehdä.

Shoein Raid II olisi kenties ihan laatuisa (vaikka en tupla D lukoista pidäkään). Onko Allrightin listan 389 € lähellä kotimaan todellista hintaa johon siis voisi verrata?

Ainakin www.jsaccessories.co.uk -puljulla näyttää olevan "oikeitakin" toimipisteitä www-kaupan lisäksi ja tuollakin näyttää "ruukut" olevan kotimaata halvempia.

Joku .org:n jäsenistä taisi asustaa Lontoon suunnalla? Olisikohan asiantuntijoilla antaa tietoa pätevistä myymälöistä...?
riippuu haluatko yksivärisen vai kaksivärisen.? yksvärisiä(musta) saa 289e...

Mitäköhän tämän firman sivuilla tarkoittaa vetovalikosta löytyvä "select currency/price including VAT (not on helmets)" ? Onko esim. AGV:n K4 Vyruksen hinta £151.99 vai £174.79
confused_orig.gif
Tuskinpa ilman veroja noita paljon ostellaan...

Mitäköhän tämän firman sivuilla tarkoittaa vetovalikosta löytyvä "select currency/price including VAT (not on helmets)" ? Onko esim. AGV:n K4 Vyruksen hinta £151.99 vai £174.79
confused_orig.gif
Tarkottaa sitä ettei kypäristä makseta alvia eli ovat alvivapaat. Siis britteinsaarilla.
Juuri tulin samaan tulokseen googlettamalla. Jos siis itse lampsin siellä turistina kauppaan, niin ei tarvitse alvia maksaa?

confused_orig.gif
Tarkottaa sitä ettei kypäristä makseta alvia eli ovat alvivapaat. Siis britteinsaarilla.
Juuri tulin samaan tulokseen googlettamalla. Jos siis itse lampsin siellä turistina kauppaan, niin ei tarvitse alvia maksaa?
Eihän EU-kansalainen, siis yksityshenkilö, saa ostaa toisesta EU-maasta ALVitta yhtään mitään!!

Muistakka nyt perussääntö: EU-aluella ihmiset ja tavarat liikkuvat vapaasti. (Ostomaa verottaa ostajaa)

confused_orig.gif
Eihän EU-kansalainen, siis yksityshenkilö, saa ostaa toisesta EU-maasta ALVitta yhtään mitään!!

Muistakka nyt perussääntö: EU-aluella ihmiset ja tavarat liikkuvat vapaasti. (Ostomaa verottaa ostajaa)
Paitsi poikkeuksena se, kun jonkin liikkeen kaukomyynti toisesta EU maasta Suomeen ylittää vuodessa 35000 €, niin alv maksetaankin myyjän toimesta Suomen valtiolle ja se näkyy hinnoissa... Ilmeisestikään ei kuitenkaan tuota ongelmia tällä sektorilla.

Pixmaniasta kun tilaa elektroniikkaa niin alv. päätyy Suomen valtiolle.

confused_orig.gif

No korjataan sen verran, että kypärien kohdalla hinta ei kasva vaikka alvi siihen lisätäänkin, koska kypärien alv on 0%.

Vähän laskusuhdanteessa nyt ollu jonku kuukauden, liekö taas hetken päästä saisi edullista kamaa ja ilman sesonkiviivyttelyä...

graph120.png

120vrk käppyrä joka päivittyy reaaliajassa.

1,067 Hyvältä nayttää ja kohta alkaa syksyn alennukset.
062802jumpie_prv.gif

Kypärä täytyy tilata talven aikana mutta milloin on hyvä ajankohta?
Onko ideoita mistä Schuberth S1 PRO edullisimmin?
Ainakin vielä nyt ebay.de pesee vielä ebay.uk:n hinnoissa...

Tilaus tehty Shoei X-Spiritistä ja muusta rojusta bikersbargainsilta

Lauantai: Hommat lähti hyvin rullaamaan. 10min tuli viesti että tilaus otettu vastaan ja 30min että tilaus lähtenyt eteenpäin.  Hinta tosiaan naurettava verrattuna Suomen hintoihin vaikka kurssit ei niin hyvät talviseen serrattuna.

www.bikersbargains.co.uk
bongasin shoei xr-1000:n bikersbargainsilta
tilauksen jälkeen tuli hetikohta pari meiliä joissa molemmissa oli vaan "order status prosessing" tms.
no parin viikon odottelun jälkeen kysyin että missä mennään
toisessa tulleista meileistä olis pitäny olla liitetiedosto mukana
jossa selitetään että kypärän lähettäminen suohon maksaa 50 puntaa. ja meikäläinen visa ei kelpaa eli paypal tai suora tilisiirto tarvitaan
no ei kait siinä paypal soimaan
tänään sitten yllättäen paketti tuli mua töissä vastaan
ilmeisesti posti-joe oli käyny himassa pyörähtämässä mutta kun kukaan ei avannut niin oma-aloitteisesti toi sen mulle duuniin? (kuriirifirmalla tallessa tieto mun duunista kun joskus vaihdettu lennossa toimitus sinne? olis voinu soittaa)
kun avaan laatikon havaitsen lappusen joka pahoittelee että xr-1000:t on loppu joten joutui laittamaan xr-1100:n tilalle. no sehän passaa. koko ja väri mätsäs kyllä.
näin tänään

kun avaan laatikon havaitsen lappusen joka pahoittelee että xr-1000:t on loppu joten joutui laittamaan xr-1100:n tilalle. no sehän passaa. koko ja väri mätsäs kyllä.
näin tänään
Voin vaihtaa sen vähän käytettyyn XR-1000  
033102beer_1_prv.gif

muokataan ny vähän lisää tekstiä:

Tänään hain postista mandp:ltä ostetut Pirelli Corsat 120/70-17 ja 190/50-17, DID:n xtreme ketjurataspaketti ja jarrupaloi
kokonaishinta rahteineen 330,04€

Tilasin myös topgearsuperstoresta uudet 2010 TCX Competitizione race s tms 149 puntaa ja richan superbike hanskat 20 puntaa. Vastaavat hinnat suomes 260€ ja 55€. Oli joku nyrkkeilypäivän ale
062802jumpie_prv.gif

Eihän tuo nyt paljoa vaikuta, mutta brittien alvi nousi vuoden alusta 17,5:een 15 %:sta.

Pitäisi tilata racefit growler-slipari kawasakiin. Löysin sopivan tuolta Speedycomista. Miten olette maksaneet, kun tilaatte tuolta. Itse käyttäisin mielelläni PayPalia mutta tilauslomake kysyy tämän maksuvaihtoehdon kanssa jotain Gift certificatea (suom. lahjakortti?). Mitähän tämä tarkoittaa?

Pitäisi tilata racefit growler-slipari kawasakiin. Löysin sopivan tuolta Speedycomista. Miten olette maksaneet, kun tilaatte tuolta. Itse käyttäisin mielelläni PayPalia mutta tilauslomake kysyy tämän maksuvaihtoehdon kanssa jotain Gift certificatea (suom. lahjakortti?). Mitähän tämä tarkoittaa?
Laitoin kyseiseen firmaan s-postia ja eivät kommentoineet tuota Gift certificate kohtaa mitenkään, eli ilmeisesti siihen voi kirjoittaa vaikka none. (Jotain siihen on kuitenkin pakko kirjoittaa, koska se on merkitty tähdellä...)
Samalla selvisi myös, että postikulut suomeen ovat 45£.

Back