• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Putket 750 shaadowiin

freerider70

New member
Vaimolla ois 750 shadow -01 (ace) ja tuo haikailis uusien putkien perään, hiukka asiallisempaa äänimaailmaa ois hakusessa. Kertokaahan mitä olette omiinne laittaneet, ja vaikuttaako ko muutos vakuutuksiin tms. Kiitos etukäteen.

PS: Vance&Hinesin cruuzersit on käyneet mielessä.

Itelläni on -02 shadow:ssa Laser-putkisto. Äänet on mielestäni niin tuhdit ku moisesta aparaatista voi saada. Eivät möykkää liikaa mut silti semmonen et tietää toisetkin milloin vääntää kaasua.
062802moto_prv.gif

Mulla on -98 vuoden shadow suorilla putkilla. Shadowssani on ihan kivat papatukset. Putkien valmistajasta ei ole käsitystä.

Vakuutusmaksuihin viriputkilla ei ole merkitystä.

tounge.gif
Mulla on ihan se orggisputki, mutta yhen "Insinöörin" avaamaa mallia ja vääntöä sekä mukavat äänet saatiin aikaiseksi
buttrock.gif

Pakko sanoa että kun noita putkia, putsaria ja suuttimia aikani vertailin ja ihmettelin omaan VT750 Shadowiini niin päädyin tohon VTX 1800:een V&H:n vaimennetuilla Big Shoteilla
smile_org.gif

Pakko sanoa että kun noita putkia, putsaria ja suuttimia aikani vertailin ja ihmettelin omaan VT750 Shadowiini niin päädyin tohon VTX 1800:een V&H:n vaimennetuilla Big Shoteilla
smile_org.gif
Eli ostetaan vaimolle sellainen
tounge.gif
älkääs ny jätkät naurattako, ennen ostan niilläkin rahoilla vaikka uusia kenkiä! Olkoon putket jos on niin vaikeeta, tärkeintä on kuitenkin se ajaminen, vai..
tounge.gif

Puuttuaxeni impreza:n juttuihin niin hänen mopossa ei todellakaan ole "suorat putket" vaan Laser:in putkisto missä vaimentajat vaimentavat kaikkein terävimmän papatuksen pois "kokemusta löytyy eli olen koittanut ilman vaimentimia ja ääntä löytyy silloin (liikaa)!!!!
033102bebe_1_prv.gif

Back