• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

pyörä 2m pitkälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marron
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse 2 metrisenä ajelen nykyisin vanhalla Bemarilla r 1100 rs mallilla. Hyvin mahtuu. Ennen oli Afrikkalainen ja siihenkin mahtui hyvin.

Jokunen <2005 vm GSX 1400 mahtuu tohon budjettiin.. Kuten myös muutaman vuoden käytössä olleet Isot bandiitit, cb 1300, tai XJR:ä..

Niissä riittää vääntö normi ajoon, eikä pitäis heti, jos koskaan, jäädä liian pieniks..  
smile_org.gif

Mulla ukkeli sattuu olemaan 203cm pitkä. Se on nyt ajanu 600 Fasulla pari kesää (oisko -04 vuosimallia) ja tykänny että hyvin mahtuu. Koivet on kyllä pitkät ja jonnin verran tulee polvikulmaa. Kuulosti kuiten olevan hyvin tilaa kun ei polvet kinnaa. Ite tuo meinas että pitkänä joutunu ikänsä kyykisteleen niin ei tunnu tuollanen ollenkaan
biggrin.gif

Käyppä koeajamassa zetori 1200. Mulla oli 7 vuotta ja hyvin mahduin. 189cm ja 115kg. Ajoasento huomattavasti tilavampi kun esim. bläkkärissä.

1200ZZR:ä suosittelisin, löytyy itseltä ja pituutta 194.

Mutta, kuten jo taidettu mainita, niin riippuu niin monesta asiasta tuo sopivuus, että pieni koeajo ei varmasti ole pahitteeksi. Itse ostin sian säkissä ja perkeleen tyytyväinen olen.
thumbs-up.gif

Back