Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidatpa saada itse kiinnittää tuolla välillä. Ei mulla ainakaan ole henkilökunta kiinnittänyt mopoa kuin Finnjetissä.Kesälomareissussa tulee vastaan kaksi laivamatkaa ja mietityttää pyörän kiinnitys laivassa. Ilmeisesti laivan henkilökunta hoitaa kiinnittämisen, mutta osaavatko hommansa ja miten kiinnittävät pyörän? Matka on Turusta Maarianhaminaan ja takas.![]()
Paras on varata räikkäliinat mukaan, laivoilla ei yleensä ole kuin joitain likaisia köysiä lainaksi.
9. päivä mentiin Superfastilla, itse sai sitoa mutta jos ei osannut niin kyllä auttoivat. Kahdet liinat per pyörä tarjosivat ja kiiloja oli kiitettävästi tarjolla. Jos on liikkeellä pyörällä missä ei ole keskitukea niin kannattaa tunkea yksi kiila jalan vastakkaiselle puolelle moottorin alle. Vähän suttasia oli liinat mutta kyllä niilläkin pärjää. Suosittelen tosin ainakin yhden oman räikkäliinan mukanapitämistä ihan vaan matkatavaroiden lisäämiseksiTosta superfastin käytännöstä, miten ne tekee ton? Hanko -> Rostock matka tossa pian, ja olis hyvä tietää ennen reissua pitääkö itte varautua. Jos joku tietää, valaiskaa, kiitos.![]()
Suosittelen tosin ainakin yhden oman räikkäliinan mukanapitämistä ihan vaan matkatavaroiden lisäämiseksi![]()
![]()