CBX_Raider
New member
Joopajoo, niin siinä nyt kävi, että pyörä kävi kyljellään ja kuski mahallaan
Vauhtia oli sen verran, että pyörä juuri liikkui.
Tämä tapahtui siis Porvoossa, kun olin kääntymässä vasemmalle risteyksestä - kone stummppasi (=sammui!)
ja nurinhan siinä mentiin!!! Olin jo hieman kallistanut ja kääntänyt ohjausta vasemmalle, kun tämä tapahtui, joten siinä ei ollut mitään tehtävissä. Vauriot lähes nolla nopeudesta oli vasen alakate, paisuntasäiliö (?!) ja peili ruvella. Takavilkku hajalla (lamppu toimii), kytkinkahva väänty+paino meni ruvelle, jalkatappiasetelma poikki (oli muuten äärettömän mukavaa ja mielenkiintoista ajaa Porvoosta-Keravalle ykkösellä jalkaa takatapissa roikottaen)!! Vasen koneenposki ruvella ja pari muuta pientä juttua. No nyt, joku tietämätön tietysti ihmettelee, miksen laittanut kakkosta ja ajanut sillä. No, kun Kawassa perk...le ei saa kakkosta silmään kuin pienessä vauhdissa, joka olisi tässä tapauksessa vaatinut aikamoista akrobatiaa onnistuakseen.
No, kunhan saa tuon jalkatappi hässäkän kuntoon niin pääsee ainakin ajamaan normaalisti. No huomenna alkaa soitto rumba
Olen ajanut jo yli kymmenen vuotta erilaisilla kaksi pyöräisillä, joten en nyt ihan aloittelijana itseäni pidä ja silti tälläinen moka!
Tämä tapahtui siis Porvoossa, kun olin kääntymässä vasemmalle risteyksestä - kone stummppasi (=sammui!)
No, kunhan saa tuon jalkatappi hässäkän kuntoon niin pääsee ainakin ajamaan normaalisti. No huomenna alkaa soitto rumba
Olen ajanut jo yli kymmenen vuotta erilaisilla kaksi pyöräisillä, joten en nyt ihan aloittelijana itseäni pidä ja silti tälläinen moka!