Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Enduromän Lähetetty Loka. 20 2005,16:38Jos kaveri on joutunu lasarettiin (toivottavasti ei), ni sit on luultavasti soitettu 112 ja pyydetty ambulanssi, jonka jälkeen on koko pelastus härdelli paikalla.
Luulis et joku ois hoitanu sen pyörän johonki parempaan suojaan.
Tai sit kuski on ollu kännissä ja lähteny kälppii ja ryyppää lissää vitutuksee ja on ny kauhees krapulavitutukses ja koittaa muistaa mihin pyöränsä jätti.
Kysykää multa vaan, kyllä mä näitä syitä keksin.![]()
Niii, sitä ei koskaa tiiä!sanoi:Enduromän Lähetetty Loka. 20 2005,16:38Jos kaveri on joutunu lasarettiin (toivottavasti ei), ni sit on luultavasti soitettu 112 ja pyydetty ambulanssi, jonka jälkeen on koko pelastus härdelli paikalla.
Luulis et joku ois hoitanu sen pyörän johonki parempaan suojaan.
Tai sit kuski on ollu kännissä ja lähteny kälppii ja ryyppää lissää vitutuksee ja on ny kauhees krapulavitutukses ja koittaa muistaa mihin pyöränsä jätti.
Kysykää multa vaan, kyllä mä näitä syitä keksin.![]()
Tai jospa tuo on vakuutusyhtiöiden ansaLaitettu lunariin mennyt pyörä tienposkeen, filimikamerat kuvaamaan 24h, ja polliisipartio kyttäämään piiloon. Siihen kun rosmot menee varastamaan osia tai koko pyörää, niin kiinni jäävät (toivottavasti)
Hei, tuossahan oliskin ideaa! Pitäneekö antaa vihje tästä ideasta vakuutusyhtiöille ja poliisille.![]()
Muistelisin, että joskus kaaauan aikaa sitten TM lehden sakki laittoi jonkun vanhan auton (FIAT?) tienposkeen, ja toimittajat menivät itse väijyyn. Antoivat olla viikonlopun yli, ja seurasivat kuinka osat pikkuhiljaa varastettiin "parempaan" käyttöön. Yksi tunari muistaakseni tiputti lompakkonsa rikos paikalle, ja siellä oli hänen ajokortti![]()
Vaan eipä laita ambulanssia AINA. Oli siinä ja siinä, että tulevatko(sheriffit) ollenkaan, kun ei ollut henkilövahinkoja eikä toista osapuolta. Näin siis kuukausi sitten.Kun siihen soittaa poliisin ja kertoo että on mp-onnettomuus, ne laittaa AINA automaattisesti myös ambulanssin vaikka kuski itse soittaisi ja väittäisi olevansa kunnossa. Kai tuohonkin joku syy on?
Toivotaan nyt että kaveri on vaan lähtenyt vitutuskaljalle johonkin.
Se pyörä muuten on Honda, katsoin ohi ajaessani.
No ite oli soittanut polliisille ja eip ollu lääkintäyksikköä lähetetty paikalleKun siihen soittaa poliisin ja kertoo että on mp-onnettomuus, ne laittaa AINA automaattisesti myös ambulanssin vaikka kuski itse soittaisi ja väittäisi olevansa kunnossa. Kai tuohonkin joku syy on?
Toivotaan nyt että kaveri on vaan lähtenyt vitutuskaljalle johonkin.
Se pyörä muuten on Honda, katsoin ohi ajaessani.
Tokihan siihen syy on ja se lienee sisäinen verenvuoto. Tapaturmissa käy helposti niin, että tosimies ei mitään lääkäreitä tarvitse kun olo tuntuu olosuhteisiin nähden ihan hyvältä, mutta henki lähteekin sisäisen verenvuodon takia muutamaa tuntia myöhemmin.Kun siihen soittaa poliisin ja kertoo että on mp-onnettomuus, ne laittaa AINA automaattisesti myös ambulanssin vaikka kuski itse soittaisi ja väittäisi olevansa kunnossa. Kai tuohonkin joku syy on?
Kai ne nyt sakottamassa sentään käy?Vaan eipä laita ambulanssia AINA. Oli siinä ja siinä, että tulevatko(sheriffit) ollenkaan, kun ei ollut henkilövahinkoja eikä toista osapuolta.
Toki,toki. Pahoitellen sano, et kyllä tästä täytyy se kymmenen päiväsakkoa pistää, mutta ensinmäinen komentti oli, ettei tulla.Kai ne nyt sakottamassa sentään käy?Vaan eipä laita ambulanssia AINA. Oli siinä ja siinä, että tulevatko(sheriffit) ollenkaan, kun ei ollut henkilövahinkoja eikä toista osapuolta.