Pyörä parkissa Kehä I

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CBF600S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

CBF600S

New member
Tietääkös kukaan miksi Kehä I:llä on siinä Lepuskin kohdalla (aika lailla tasan junaradan kohdalla) itään päin mentäessä pyörä parkissa ja keula osottaa väärään suuntaan? Ainakin se näytti ehjältä, eikä öljyäkään tiellä... Eilen ajelin ohi ja ihmettelin tuota...

Eilen iltapäivällä se siihen ilmestyi. Taitaa olla musta Blade. Päivällä en ehtinyt katsomaan kunnolla ja illalla oli jo pimeää kun ajoin siitä uudemman kerran ohi, joten tunnistuksen kanssa on vähän niin ja näin. Joku ärräkyykky se kuitenkin on, väri musta eikä mitenkään vanha.

Tutka se ei ole eikä myöskään ehjä. Kunnon turvat sillä on vedetty koska sivukatteet ovat paskana, tanko solmussa, reikä tankissa jne. eli lunastustavaraa. Ilmeisesti sillä ei ole törmätty mihinkään koska etu- ja takapää eivät näytä törmätyiltä.

Hämmästyttää suuresti miten niin kallis pyörä saa seistä siellä kaikessa rauhassa päivätolkulla. Luulisi omistajan hinauttaneen pois vaikkei kaskoa olisikaan.

Mut jos sil ei oo kaskoo mutta on palo hirvi varkaus vakuutus, ja odottaa että joku tekis palveluksen.
Tai muutenkin ei mee bonarei.

Jos kaveri itse on lasaretissa äly ämpärissä?
eek.gif

Jos kaveri on joutunu lasarettiin (toivottavasti ei), ni sit on luultavasti soitettu 112 ja pyydetty ambulanssi, jonka jälkeen on koko pelastus härdelli paikalla.
Luulis et joku ois hoitanu sen pyörän johonki parempaan suojaan.
Tai sit kuski on ollu kännissä ja lähteny kälppii ja ryyppää lissää vitutuksee ja on ny kauhees krapulavitutukses ja koittaa muistaa mihin pyöränsä jätti.
Kysykää multa vaan, kyllä mä näitä syitä keksin.
idea3.gif

ai sinnekkös se jäi... Olin niin sekaisin, että muisti pätki.
tounge.gif

Herja herja...

Siinähän olisi mammalle sopiva alottelu pyörä,harmivaan ettei ole tampereen päässä motaria
biggrin.gif
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
crazy.gif

sanoi:
Enduromän Lähetetty Loka. 20 2005,16:38Jos kaveri on joutunu lasarettiin (toivottavasti ei), ni sit on luultavasti soitettu 112 ja pyydetty ambulanssi, jonka jälkeen on koko pelastus härdelli paikalla.
Tai sit kuski on ollu kännissä ja lähteny kälppii ja ryyppää lissää vitutuksee ja on ny kauhees krapulavitutukses ja koittaa muistaa mihin pyöränsä jätti.
idea3.gif

Tai jospa tuo on vakuutusyhtiöiden ansa
wink.gif
Laitettu lunariin mennyt pyörä tienposkeen, filimikamerat kuvaamaan 24h, ja polliisipartio kyttäämään piiloon. Siihen kun rosmot menee varastamaan osia tai koko pyörää, niin kiinni jäävät (toivottavasti)
062802jumpie_prv.gif
Hei, tuossahan oliskin ideaa! Pitäneekö antaa vihje tästä ideasta vakuutusyhtiöille ja poliisille.

Muistelisin, että joskus kaaauan aikaa sitten TM lehden sakki laittoi jonkun vanhan auton (FIAT?) tienposkeen, ja toimittajat menivät itse väijyyn. Antoivat olla viikonlopun yli, ja seurasivat kuinka osat pikkuhiljaa varastettiin "parempaan" käyttöön. Yksi tunari muistaakseni tiputti lompakkonsa rikos paikalle, ja siellä oli hänen ajokortti
tounge.gif

sanoi:
Enduromän Lähetetty Loka. 20 2005,16:38Jos kaveri on joutunu lasarettiin (toivottavasti ei), ni sit on luultavasti soitettu 112 ja pyydetty ambulanssi, jonka jälkeen on koko pelastus härdelli paikalla.
idea3.gif

Tai jospa tuo on vakuutusyhtiöiden ansa
wink.gif
Laitettu lunariin mennyt pyörä tienposkeen, filimikamerat kuvaamaan 24h, ja polliisipartio kyttäämään piiloon. Siihen kun rosmot menee varastamaan osia tai koko pyörää, niin kiinni jäävät (toivottavasti)
062802jumpie_prv.gif
Hei, tuossahan oliskin ideaa! Pitäneekö antaa vihje tästä ideasta vakuutusyhtiöille ja poliisille.

Muistelisin, että joskus kaaauan aikaa sitten TM lehden sakki laittoi jonkun vanhan auton (FIAT?) tienposkeen, ja toimittajat menivät itse väijyyn. Antoivat olla viikonlopun yli, ja seurasivat kuinka osat pikkuhiljaa varastettiin "parempaan" käyttöön. Yksi tunari muistaakseni tiputti lompakkonsa rikos paikalle, ja siellä oli hänen ajokortti
tounge.gif
Niii, sitä ei koskaa tiiä!
smile_org.gif

Taannoin tässä Lahden motarilla oli myöskin lunarikuntoinen mopotin totaali paskana ja ihme kyllä, kuski seisoi vieressä suuren vitutuksen kanssa ja sille ei ollu sattunu muuta kuin että puku oli sieltä täältä riekaleina ja kypärä täynnä asfaltti-ihottuman jälkiä. Odotteli siinä kyytiä ja kirosi ajokauden päättymistä...

Käskin toki mennä tarkistukseen, mutta kuski sanoi vaan että mitä vittuu hän siel tekee, jos ei päivystyksestä uutta menopeliä saa
biggrin.gif
Ei kuulemma koskenu minnekkään jos ei oteta huomioon henkisiä kolhuja
eek.gif
Myönti kuitenkin, että seuraavana päivänä saattaa olla kivut. No en minä pakkohoitoon laittanut miesparkaa...

Itse oli itsensä kanssa mällännyt eli toista osapuolta ei ollut...

Kun siihen soittaa poliisin ja kertoo että on mp-onnettomuus, ne laittaa AINA automaattisesti myös ambulanssin vaikka kuski itse soittaisi ja väittäisi olevansa kunnossa. Kai tuohonkin joku syy on?

Toivotaan nyt että kaveri on vaan lähtenyt vitutuskaljalle johonkin.

Se pyörä muuten on Honda, katsoin ohi ajaessani.

Kun siihen soittaa poliisin ja kertoo että on mp-onnettomuus, ne laittaa AINA automaattisesti myös ambulanssin vaikka kuski itse soittaisi ja väittäisi olevansa kunnossa. Kai tuohonkin joku syy on?

Vaan eipä laita ambulanssia AINA. Oli siinä ja siinä, että tulevatko(sheriffit) ollenkaan, kun ei ollut henkilövahinkoja eikä toista osapuolta. Näin siis kuukausi sitten.

No ite oli soittanut polliisille ja eip ollu lääkintäyksikköä lähetetty paikalle
confused_orig.gif
Polliisin mielestä heitäkään ei olisi tarvinnut, koska tapauksessa ei mitään epäselvää
omg.gif
Vakuutusyhtiöön vain...

Notta kaikki ei tapahdu aina sääntöjen mukaan
033102bebe_1_prv.gif

Tokihan siihen syy on ja se lienee sisäinen verenvuoto. Tapaturmissa käy helposti niin, että tosimies ei mitään lääkäreitä tarvitse kun olo tuntuu olosuhteisiin nähden ihan hyvältä, mutta henki lähteekin sisäisen verenvuodon takia muutamaa tuntia myöhemmin.

Muistaakseni tänäkin kesänä sattui onnettomuus, jossa motoristi käveli ihan omin jaloin kolarin jälkeen ja taisi soittaa kotiinkin, mutta kuoli hetkeä myöhemmin.

Back