• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörä todella kokeneelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt kun tämäkin on mahdollista.

Teetä ihan oma moottoripyörä.

Taikka jos sen rakentaa itse, niin se on paras. Kun voi syyttää vain itseään jos se ei ole.

Itellä on reilut 700tkm takana ja siitä yli puolet -97 AT:lla, mikä edelleen alla. Vaihtasin heti jos rahalla sais jostain paremman :)

iso motard

hypermotard_1100_full_system_sc_project_ducati%20performance_evo.jpg

Buell Uly

2006-Buell-UlyssesXB12Xd.jpg

Powercruiser

YAMAHAXV1700WARRIOR-782_1.jpg

jenkkitourer, muu kuin Harley

cross-country-gloss-black.jpg

goldwing "bagger"

GoldWingF6B_2016_10.jpg

ja sit jos antautuu rakentelun maailmaan niin mahdollisuudet on rajattomat

XR_1500R_1.jpg

Heitin tuon nyt tähän, kun mietin mitä ei vielä ollu ehdotettu.

Sinänsä, ihan klassinen coach build -meininki on jotain miten maailmaan on tuotettu monia upeita luomuksia. Joku on aina se tilaaja, joka taiteilijoille ja käsityöläisille antaa sen tilaisuuden tuottaa.

Toi eka jo on ollutkin ja toistakin ajoin, siinä oli liikaa kaikkea mulle. Itseasiassa Hondan Vrf 1200 crosstourer menisi yleispärränä jos se olisi vähän erilainen, meinaan valupyörillä, sähköpleksillä ja 50-60 kiloa kevyempänä....

Kyllä se mulla menee noilla pinnavanteillakin.. Vaan kun olisi toiset vanteet :D

Nyt kun taas on saatu etabloitua GW paitsi kovimmaksi prätkämieheksi, mitä maa päällään kantaa, myös kovimmaksi venemieheksi (ajatella, tämä kaikki yhdessä ketjussa!), niin ei voi kuin suositella tätä

819hZdoy1UL._SL1500_.jpg

Sillä eihän tosi kovat jätkät mitään jatkeita kaipaa.

Nyt kun taas on saatu etabloitua GW paitsi kovimmaksi prätkämieheksi, mitä maa päällään kantaa, myös kovimmaksi venemieheksi (ajatella, tämä kaikki yhdessä ketjussa!), niin ei voi kuin suositella tätä

Pankki on räjäytetty :grin:

Seuraavaksi lävähtää kuva 38cm pitkästä löysästä kullista. :D

Toi oli tän ironiaketjun toiseksi paras ehdotus tähän saakka. Ja kuvastaa oivallisesti kirjoittajan kykyä sisällöntuottajana. Vai oliko tuokin pelkkä käännös ruotalaisten valmiksi pureskellusta tekstistä ?

Täysin käsittämätöntä, jopa anteeksiantamatonta ettei kukaan ole VIELÄKÄÄN ehdottanut:

02stud502.jpg

Corvetten isolohkoveekasi ängettynä moottoripyörän runkoon on jotain sellaista joka saisi itse Madventures tyyppien amerikanmatkalta tutun överikornerin hyväksynnän. Periamerikkalaiseen tapaan voimaa on vitusti liikaa k.o. ajoneuvon hallintaan, bensaa menee älyttömiä määriä eikä se siltikään kulje mihkään! The perfect weapon! Ja sanomattakin selvää että maalauksen täytyy olla mahdollisimman kliseinen ja integroidusta mankasta soi top gearin henkeen mikäpä muukaan kuin itse pomo!

Jos voittaisin päävoiton lotossa hakisin heti kotiin sekä tollasen rutaleen että yhden boss hossin ihan vaan koska :jpstyle:

819hZdoy1UL._SL1500_.jpg

Vuoden ehdottomasti paras!

Onko GW automiehiä? Miltä kuulostaisi joku Corvette tms muskeliauto näin kesäksi..

Tämähän alkaa olla viihdyttävyydellään jo paskiksen luokkaa...
Olisikohan tämä jo kypsä siirtoon? :;):

Täysin käsittämätöntä, jopa anteeksiantamatonta ettei kukaan ole VIELÄKÄÄN ehdottanut:

02stud502.jpg

Corvetten isolohkoveekasi ängettynä moottoripyörän runkoon on jotain sellaista joka saisi itse Madventures tyyppien amerikanmatkalta tutun överikornerin hyväksynnän. Periamerikkalaiseen tapaan voimaa on vitusti liikaa k.o. ajoneuvon hallintaan, bensaa menee älyttömiä määriä eikä se siltikään kulje mihkään! The perfect weapon! Ja sanomattakin selvää että maalauksen täytyy olla mahdollisimman kliseinen ja integroidusta mankasta soi top gearin henkeen mikäpä muukaan kuin itse pomo!

Jos voittaisin päävoiton lotossa hakisin heti kotiin sekä tollasen rutaleen että yhden boss hossin ihan vaan koska :jpstyle:

On muutes kauheudessaan ihan vertaansa vailla oleva mörkö :grin:

Täysin käsittämätöntä, jopa anteeksiantamatonta ettei kukaan ole VIELÄKÄÄN ehdottanut...

Voe hyvä jumala! Rutaleen kyllä, Veten kanssa vähä kiikunkaaku kun jenkkiä ei muuta oo ollut ku purkkaa ja Voyageri, mutta tuota EI. Ei sitten millään, ennemmin turbobusa! Ehottiko sitä jo joku? :right:

Ja komppaan sitä vakavaa ehdotusta. Kannattaa ainakin kokeilla kerran.

02stud502.jpg

Kun mikään muu ei enää riitä jää jäljelle Bosse. https://www.youtube.com/watch?v=ZGoDh_JxAXs

Boss Hossin vuosituotanto n. 300 pyörää, josta eurooppaan kolmannes. Suomessa pyöriä tällä hetkellä n. 60 kpl, melkein kaikki länsirannikolla.
Isolohkoa ei enää saa rekisteröityä liikennekäyttöön edes Jenkeissä, koska päästöt. "Pikkulohko" on alumiininen 6,2 litran LS3 Vetten pata, painaa n. 40 kg vähemmän kuin perinteinen pikkulohko, eli 5,7 l valurautapata.
Hinnat Suomessa alkaen +70000€. Bosset toimitetaan maalaamattomana ja maalataan maahantuojan toimesta asiakkaan toiveiden mukaisesti. Max. hintaa ei käytännössä ole, vaan rahaa saa uppoamaan maalaukseen ja varusteisiin lähes rajattomasti. Oma suosikkini on sporttisempi Boss Hoss SS LS3 6,2 litran alumiinilohkolla. Kun kasvan isoksi, ostan heti Boss Hossin. Jos munakasta peliä etsii, ei Bosselle ole vaihtoehtoa.

Back