Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Iha lämpötiloist se riippuu. On se niin jotta jos kovin o yöllä pakastanu niin sit mie joko:
a) lasken synteettiset öljyt vatii ja lämmitän net rangial et se menee semmoset 5 - 15 minuuttiia siihe ja sit takas koneeseen et se lämpiää ja tartti jaksaa pyöräyttää käynthiin sen. Bensalki saa tarvittaes ne ohuemmiks, (kaltstart) mut ei saa kovi paljon bensaa joukkoon laittaa (hätätappauksiss tms vain.)
b) pikkupakkasil vain kosanil siittä pohjasta (öljy-) lieskal lämmitän sillei kevyesti, se kestää jokusen 10 - 20 minuuttia
c) jos ei kovin ou pakkasta niin sit vain ryyppyä ja kytkin pohjas starttia ja het kohta liikkeelle varoen et ei takapyörää livetä..
Kaikis tappauksis liikkeelle vain aika hopsusti et ei sitä ole aikaa matkas kun on niin suotta käytellä pyöriä turhaa, ajovehkeitä kun on !
Vesi 50:een asteeseen kun siinä vaiheessa automaattiryyppykin on laskenu kiekat alle 1500rpm. Ei kauheesti tee mielikään pistää ykköstä päälle kun kierrokset noin 3000 kylmänä käynnistäessä.
Kun puuttuu tuosta mopottimesta lämpömittari niin ei koskaan voi olla varma onko se lämmin...äänestyksestä myös puuttui vaihtoehto väliltä minuutti->täysin lämmin eli pistin jotain muuta.
Käytännössä kun kotoa lähden pistän mopon käyntiin ja sitten laitan potan, säädän volumet soittimista ja puhelimista kohdalleen, laitan hanskat käteen ja lähen ajamaan. Välillä on saanut ryyppyä jo tiputtaa kokonaan pois eli kaippa se aika lämmin jo tuossa vaiheessa on.
melkein heti ei revitystä ja ryyppy pois mitä nopeammin moottori saa voitelukalvon sen ratkasee, haitallisenpaa on ryyppy päällä pitäminen nokee moottorin ja tulpat
Sen verran aikaa että saa käsikäyttöisen ryypyn laittaa pois päältä ja pyörä pyörii nätisti ...eipä ole tuota lämpömittaria tommosessa ilmajäähdytteisessä häkkyrässä