Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vakuutus korvaa sitä että jää hyvä reissu keskenMikään lukko ei estä varasta
Vakuutukset kuntoon![]()
Ainiin ne maksaa liikaa yhyy
Jos mopo haluaan viedä se viedään ellei riski kiinnijäämisestä ole liian suuri.Mun pyörä on jo kerran säästynyt varkaalta, koska siinä oli hälyttimella varustettu levyjarrulukko. Pyörä ja lukko ostettu tänä keväänä. Maksoi itsensä heti takaisin. On ihan turha tulla selittämään ettei kannata hankkia.
Kiva kun kerroit, nyt mä ja pahat pyörävarkaat tiedetään tämä kikkakolmonen.Jos pyörä halutaan tosissaan viedä niin hälyttävästä jarrulevylukosta ei ole kun hidastetta jos pistää lukon ympärille riittävän suuren kakun ikkunoiden tiivistykseen käytettävää polyuretaania. Maksaa 7 € plo ja tukahduttaa metelin jokseenkin tehokkaasti. Kikka on käytössä mm. Saksassa.
Kun tuo nyt on sitten VAT hyväksytty ja vielä hälytin niin saako tuolla ne alennukset vakuutuksesta ?Itsellä on tämmönen levyjarrulukko. Ei se loputtomiin mitään estä, vaan ennemminkin hidastaa ja korottaa kynnystä lähteä yrittämään. Sit pöllitään se viereinen pyörä jossa huutavaa perkelettä ei ole. niin se rikollisuus toimii että otetaan helpoimmat rahat ensiks.
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/381182/0
Mut tosiaan tämä asiahan on kokonaisuus eikä voi sanoa että yks lukko tekis autuaaksi pelkästään. Pyörän sijoituspaikka, valaistus, valvonta, jne...
Ei tuo tieto mitään salaista ole ja on ollut käytössä jo pitkään.Kiva kun kerroit, nyt mä ja pahat pyörävarkaat tiedetään tämä kikkakolmonen.Jos pyörä halutaan tosissaan viedä niin hälyttävästä jarrulevylukosta ei ole kun hidastetta jos pistää lukon ympärille riittävän suuren kakun ikkunoiden tiivistykseen käytettävää polyuretaania. Maksaa 7 € plo ja tukahduttaa metelin jokseenkin tehokkaasti. Kikka on käytössä mm. Saksassa.
Joskus asiat voisi pitää omana tietonaan... Vaikkakin tuo uretaanin käyttö varmasti tulee jossain vaiheessa rosmollekkin mieleen, niin turha niitä hyvä ideoita on julkisilla foorumeilla levitellä.