Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autosol, tai autoglymin metal polish. Jälkimmäisellä joutuu hinkkaa ehkä hivenen enemmän.Oiskos kellään tietoa mkä tepsis kun pärrän (alumiini)runkoon tullut sellasia tummia jälkiä joko puutseista tai ajohousuista? Lähteekö liuottimilla, vai vaatiiko jonkinlaisen kiillotustahnan?
Ite oon käyttänyt kuivauksessa Kungs:in mikrokuitusäämiskää. Mielestäni paljon parempi kuin mikään "aito" säämiskä. Maksaa halpahalleissa n.7 euroa.Kuivaus on tärkee juttu ja siihen ei voi yksinkertasesti käyttää mitään muuta kuin mikrokuituliinaa. Aquavaxissa tuli tommosia mukana ja säämiskään ei oo palaamista enää.
Pitää varmaan tollastaki kokeilla jossain vaiheessa. Mut hyvii noi kyl on, ei tarvi ku kerran pyyhkästä ni on taatusti kuiva sen jälkeen.Ite oon käyttänyt kuivauksessa Kungs:in mikrokuitusäämiskää. Mielestäni paljon parempi kuin mikään "aito" säämiskä. Maksaa halpahalleissa n.7 euroa.Kuivaus on tärkee juttu ja siihen ei voi yksinkertasesti käyttää mitään muuta kuin mikrokuituliinaa. Aquavaxissa tuli tommosia mukana ja säämiskään ei oo palaamista enää.
laatuvaha ja korrek eivät sovi samaan lauseeseen! Autoglymiltä löytyy ainoat vahatite pesen omastamiesestä aina totaalo hyvin.
1. pyörän huuhtelu
2pesuvesi: pönttö lämmintä vettä ja sekaan autoshamppoota (korrek) sit pesen ekana toisen kylen sit toine ja lopuksi vanteet.
3.huuhtelu
4. kuivaus räteillä.
5kiillotus
sillin tällöin kun pyörä on pestyhyvin ja kaipaa vahaa niin sitäkin tulee vahailtua iha innoissaaakorrekin laatuvahoja oon käyttäny ja pyöräkiiltää kun uus![]()
just joo. hölmöläiset käyttää fairia. johan tuossa jo joku sanokin että se on astioden pesemistä varten! fairi kyl tekee puhtaaksi ja vie rasvatahrat pois, ihan niinkuin mainoksessakin sanotaan! mutta se vie myös vahan mopon pinnasta...Muun pyörän pesu harjalla ja vedellä johon on lisätty fairyä tai muuta sopivaa pesuainetta. Se että Fairy tuhoaisi maalipinnan on urbaania legendaa.