Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tarkoitat kai jäätymispistettä? jähmettyminen vasta aiheuttaa sen että nesteet ei liiku, jäätymisessä ne jo laajenee...Puhdas, vahattu pyörä säilyy jo aika hyvin. Vielä jos saa sateelta suojaan ja hyvän ilmastoinnin niin aina vain parempi. Kylmyys sinällään ei hallaa tee - jos vain nesteiden jähmettymispisteet kestää![]()
Jo kunnon jähmettymisenkin myötä nesteen ominaisuuksille voi melkein jo sanoa heippa => vaihto edessä - vaikka bränikät seisomaan laittaessa olisivatkin olleettarkoitat kai jäätymispistettä? jähmettyminen vasta aiheuttaa sen että nesteet ei liiku, jäätymisessä ne jo laajenee...
Yksinkertaisempi konsti on suihkutella spray öljyä tai Johnsson plediä(käytettiin mikroskooppinäytteiden suojamiseen) paljaille metallipinnoille, jolloin ilma ja kosteus ei pääse vaikuttamaan. keväällä vaan pesu ja vahaus ja on kuin uusi..Edullisempi vaihtoehto on hommata oikein tiivis suojahuppu. ihan raakaa muovia vaikka. Tai sellainen teltta, jossain oon nähnyt sellaisen jossa pohja ja huppu-osa on vetskarilla kiinni. Sit sinne sisälle uudellen käytettävä kosteudenpoistaja:
http://www.louis.de/_204290....0005049
Yksinkertaisempi konsti on suihkutella spray öljyä tai Johnsson plediä(käytettiin mikroskooppinäytteiden suojamiseen) paljaille metallipinnoille, jolloin ilma ja kosteus ei pääse vaikuttamaan. keväällä vaan pesu ja vahaus ja on kuin uusi..
Oxford. Paras, mitä minulla on ollut pyörän peittona.Pitäisi ostaa suojapeite kun edellinen on liian pieni nykyiselle pyörälle, peite saisi olla tukevampaa tekoa kun Bilteman hopeinen tuulipussi. Pyörä (Tenere 700) on peilien kohdalta 150cm korkea ja tämä karsii monet suojat pois pelistä.
Suosituksia?

Minulla taisi olla viimeisin Oxford mallia Aquatex. Hyvin kesti omassa käytössä, kunnes ei enää tallin takia tarvittu. Lainasin kaverille ja se oli tuhon tie.Koska Motonetin myymä peite kesti jopa vajaat 3kk käyttöä niin uskaltauduin Haraldin suosituksen myötä tilaamaan Oxfordin Rainex:in. Valinta Rainexiin perustui puhtaasti ei halvin eikä kallein perusteella
Voin laitella ensifiiliksiä tänne kun tuotteen saan hyppysiin..

Tuohon verrattuna vanhaa halpaa rättiä kun ei voi oikeasti suositella kuin johonkin hallikäyttöön, lähinnä pölyn estoon.Oxford Rainex tuli tänään. Peite on tukevan paksu ja sisäpinnalla pehmeä kangas, säädettävä koneen alta menevä kiinnityshihna pikalukolla ja peitteen alareunassa tiukka kuminauha. Aika vakuuttavan oloinen jos vertaa Bilteman ohueen "tuulipukuun" joka on löysillä kuminauhoilla ja moottorin alta menevällä solmittavalla kengännauhalla...
Koko oli L ja olisi saanut olla XL koska T7 on edestä korkea eikä peite yletä kunnolla eturenkaan akselin alapuolelle, on myös pituuden puolesta siinä kintaalla että menee paikalleen vakio kilpitelineen kanssa.
Itse tilasin kesällä myös tuollaisen peitteen L kokoa, minulla pyöränä FJR jonka pituus on n. 223cm ja tuon L kokoisen peitteen pitäisi olla taulukon mukaisesti 246cm pitkä.
Sinnä tovin äherrettyäni totesin, että ei mahdu pituudestaan mitenkään FJR:n päälle, eli mitähän mittoja tuossa taulukossa on. Mainoskuvassa kuitenkin peiton alla on GTR1400 joka on samaa kokoluokkaa FJR:n kanssa.....