mika-suzuki
New member
Peitteessä on mukana pussi johon sen voi laittaa kun sitä ei käytetä ... toinen varsin kätevä käyttö peitteellä oli tärinöiltä suojeleminenMihin ko. peitettä käytetään? Vai peitättekö autonnekin kun ette sillä aja?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peitteessä on mukana pussi johon sen voi laittaa kun sitä ei käytetä ... toinen varsin kätevä käyttö peitteellä oli tärinöiltä suojeleminenMihin ko. peitettä käytetään? Vai peitättekö autonnekin kun ette sillä aja?
![]()
Minä voisin kysyä samaa... Itse en raskisi laittaa mitään halpaa muovirättiä hinkkaamaan katteita naarmuille.Mihin ko. peitettä käytetään? Vai peitättekö autonnekin kun ette sillä aja?
No jos on juuri puunannut mopon kiilto kuntoon ja seuraavan viikon tuleeki vettä ku erään esterin sieltä (anteeks kaikki esterit..Minä voisin kysyä samaa... Itse en raskisi laittaa mitään halpaa muovirättiä hinkkaamaan katteita naarmuille.Mihin ko. peitettä käytetään? Vai peitättekö autonnekin kun ette sillä aja?![]()
Kyllä mun peite ainaski istuu hyvin kun sen kiristää ja materiaali on niin sileätä ja pehmeetäMinä voisin kysyä samaa... Itse en raskisi laittaa mitään halpaa muovirättiä hinkkaamaan katteita naarmuille.Mihin ko. peitettä käytetään? Vai peitättekö autonnekin kun ette sillä aja?![]()
Peite ainakin hieman hidastaa kaiken karvaisia kylmien tyyppien ottajia taajamissa...Mihin ko. peitettä käytetään? Vai peitättekö autonnekin kun ette sillä aja?
![]()
Niinpä. Se veden määrä vaahtomuovissa tms. on tosi mahtava. Siksipä verhoilin penkin uudestaan.Vanhan pyörän nahkapenkki kun kuluu sillai mukavasti....et nahka ja pehmuste imee vettä.....alkaa löytymään peitteelle käyttöä sadesäässä....
https://www.biltema.fi/autoilu---mp...-peitteet/moottoripyoran-kokopeite-2000017431Kaivellaans tämmönen vanha topicci taas esille. Tällä kertaa kysymys kuuluu että mistä löytyis hyvä ja riittävän iso suojapeitto isohkon advemopon päälle? Sen kummemmin pyörän mittoja katsomatta menin ostamaan lähimmästä motonetistä isoimman peiton minkä löysin ja sekin oli aivan liian pieni. Peiteltävän pyöränä siis Ktm 990 adve.
https://www.biltema.fi/autoilu---mp...-peitteet/moottoripyoran-kokopeite-2000017431
Korkeus 143cm
Pituus 240cm
Tangon leveys 122cm
Jo on ihme mopotin jos ei ton alle mahdu.