pyörän valinta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jskanerva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jskanerva

New member
No, nyt, taas kerran on tultu siihen tilanteeseen, että pitäisi päivittää pyörää.
062802moto_prv.gif

Primääri vaihtoehto on Triumph ja niistä Sprint ST tai Tiger.
Tähän asti on ollut aina "katu/naku" pyöriä, tällä hetkellä Triump Legend TT.
Eli suosituksia, mielipiteitä myös muista merkeistä!
biggrin.gif
 
Miksi et ostaisi sellaista, minkä haluat?

edit: osta BMW GS Adventure, se on ihan paras moottoripyörä.
 
No jos nyt mielipiteen haluat kuulla niin.... (siis itsehän sen halusit kuulla) Niin älä nyt ihmeessä mitään Briteissä tehtyä/suunniteltua osta!!!

No jos haluat tietää miksi olen sitä mieltä niin, minä kerron!
Toyota Carina, joka on japanilaista huippulaatua _TEKNIIKALTAAN_. En siis puhu nyt niistä surullisen kuuluisista carinan pelleistä. Satuin ostamaan Carinan e mallin. e = euroopassa suunniteltu, eurooppalaisia varten suunniteltu ja Euroopassa valmistettu. Tämä e malli on siis tehty englannissa.

Nyt sitten kerron että en ole ikinä omistanut niin huonoa autoa kuin carina e! En edes mitään niin huonoa toyotaa, joita minulla on ollut sentään 4 kpl sen lisäksi. Kyllästyin autoon alta puolen vuoden ja myin sen pois! Tämä kertoneen jotain Britti laadusta!
033102bebe_1_prv.gif


No kun sulla kerran on Triumph, niin vaihda merkkiä, niin tiedät millaisen oikean moottoripyörän pitää olla!
tounge.gif


Ja nyt tämä mies kaivautuu poteroon lentäviä kiviä suojaan!
033102bebe_1_prv.gif
 
No jos nyt mielipiteen haluat kuulla niin.... (siis itsehän sen halusit kuulla) Niin älä nyt ihmeessä mitään Briteissä tehtyä/suunniteltua osta!!!

No jos haluat tietää miksi olen sitä mieltä niin, minä kerron!
Toyota Carina, joka on japanilaista huippulaatua _TEKNIIKALTAAN_. En siis puhu nyt niistä surullisen kuuluisista carinan pelleistä. Satuin ostamaan Carinan e mallin. e = euroopassa suunniteltu, eurooppalaisia varten suunniteltu ja Euroopassa valmistettu. Tämä e malli on siis tehty englannissa.

Nyt sitten kerron että en ole ikinä omistanut niin huonoa autoa kuin carina e! En edes mitään niin huonoa toyotaa, joita minulla on ollut sentään 4 kpl sen lisäksi. Kyllästyin autoon alta puolen vuoden ja myin sen pois! Tämä kertoneen jotain Britti laadusta!
033102bebe_1_prv.gif


No kun sulla kerran on Triumph, niin vaihda merkkiä, niin tiedät millaisen oikean moottoripyörän pitää olla!  
tounge.gif


Ja nyt tämä mies kaivautuu poteroon lentäviä kiviä suojaan!  
033102bebe_1_prv.gif
Joopa, ei ole mitään laatuongelmia ollut tuossa nykyisessä Triumphissakaan.
Olen omistanut usiampia "riisinkeittimiä" eikä niidenkään toiminnassa ole ollut enämpi huomauttamista. Paitsi aikoinaan Honda CB 350, oli vähän turhan paljon "normaalia" kulumista; nokkaakseleissa.Vaan kuten olen jo aiemmin todennut; kun on päässyt japanilaisista "tusina-pyöristä" eroon niin ei halua semmosta.
cool.gif

Guzzi ja Tiger on saman hintaisia ( Tiger uusi, MG 2004, 8000, 105000 SEK km, Sprint ST UUSI vm04? 91000)
Tuosta Sprintin ominaisuuksista vähän huonommilla teillä olen kiinnostunut
 
speed triple vaan. Leveet tangot, niin sillä ajelee jopa hiekkatiellä. lisäksi se on bug spoilerilla varustettuna käsittämättömän hyvä matkapyörä. 120 menee paremmin kuin kyykyllä. vähemmän kypäräpyörrettä ja tuuli ei ota juuri yhtään. 1050 kone antaa mukavan väännön ja ohitukset on kahvankäännöstä kiinni kutosella.

just tulin 300km pätkän keskisuomesta. kulutuskin oli 5.5litraa/100.
 
speed triple vaan. Leveet tangot, niin sillä ajelee jopa hiekkatiellä. lisäksi se on bug spoilerilla varustettuna käsittämättömän hyvä matkapyörä. 120 menee paremmin kuin kyykyllä. vähemmän kypäräpyörrettä ja tuuli ei ota juuri yhtään. 1050 kone antaa mukavan väännön ja ohitukset on kahvankäännöstä kiinni kutosella.

just tulin 300km pätkän keskisuomesta. kulutuskin oli 5.5litraa/100.
No, kiehtoishan se Speed triplekin vaan siihen on vähän huono lastata pakkauksia ja jos joskus ihmeeksi ajelee kahdestaan.
 
joo, ei sillä 2 päällä matkusta, yksipäällä kylläkin, sidoin itse vanhan tankkilaukkuni takasatulan päälle. ja kun on tuo passenger grap raili, niin siihen kiinni.

vanha triple 'pre' 2005 oli siitä hyvä, että siinä oli täyskokokoinen perä, ja satula sen mukainen.
 
Back
Ylös