Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä täsä mitään "perstuntumaa" haetakkaan vaan mielipiteitä/kokemuksia ja vielä lisä vaihtoehtona on ollut Moto guzzi Breva 1100jos jo kokemusta on niin pitäis jo olla jonkulainen pers tuntuma mitä hakee.?![]()
![]()
Joopa, ei ole mitään laatuongelmia ollut tuossa nykyisessä Triumphissakaan.No jos nyt mielipiteen haluat kuulla niin.... (siis itsehän sen halusit kuulla) Niin älä nyt ihmeessä mitään Briteissä tehtyä/suunniteltua osta!!!
No jos haluat tietää miksi olen sitä mieltä niin, minä kerron!
Toyota Carina, joka on japanilaista huippulaatua _TEKNIIKALTAAN_. En siis puhu nyt niistä surullisen kuuluisista carinan pelleistä. Satuin ostamaan Carinan e mallin. e = euroopassa suunniteltu, eurooppalaisia varten suunniteltu ja Euroopassa valmistettu. Tämä e malli on siis tehty englannissa.
Nyt sitten kerron että en ole ikinä omistanut niin huonoa autoa kuin carina e! En edes mitään niin huonoa toyotaa, joita minulla on ollut sentään 4 kpl sen lisäksi. Kyllästyin autoon alta puolen vuoden ja myin sen pois! Tämä kertoneen jotain Britti laadusta!
![]()
No kun sulla kerran on Triumph, niin vaihda merkkiä, niin tiedät millaisen oikean moottoripyörän pitää olla!![]()
Ja nyt tämä mies kaivautuu poteroon lentäviä kiviä suojaan!![]()
No, kiehtoishan se Speed triplekin vaan siihen on vähän huono lastata pakkauksia ja jos joskus ihmeeksi ajelee kahdestaan.speed triple vaan. Leveet tangot, niin sillä ajelee jopa hiekkatiellä. lisäksi se on bug spoilerilla varustettuna käsittämättömän hyvä matkapyörä. 120 menee paremmin kuin kyykyllä. vähemmän kypäräpyörrettä ja tuuli ei ota juuri yhtään. 1050 kone antaa mukavan väännön ja ohitukset on kahvankäännöstä kiinni kutosella.
just tulin 300km pätkän keskisuomesta. kulutuskin oli 5.5litraa/100.