Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin aiemmin spinnin wheelillä oli yksi suomenkielinen kaveri töissä,Kelpaako ruotsiin ihan suomeksi kirjoitettu posti ?
EU -maista ei tullia peritä, eikä myöskään arvonlisäveroa. Eli ainoastaan EU alueen ulkopuolelta tulevia toimituksia rokotetaan...Mites on tullin kans, jos tilaa jotain, esim. koneen? Ruotsihan on kyllä EU-maa...Mulle tuli Spinnarista kaasarit järki hintaan ja hyvä kuntoiset... olkoon vaan ruåtsissa, niin silti iso käsi sinne... halpaa on kun saippua..![]()
- Alastaro, 0400-597167 (yksityishenkilö)
Itse tilasin (vuonna 2003) ko. firmasta takajousen pläkkäriin . Hinta uutena n. 500€ ja Spinnin Wheelistä 180€. Homma toimi hienosti. Jousi tuli noin viikon kuluessa postiin, mutta lähetyksen ja osan hinta oli Kruunuina. Posti ei ottanut vastaan euroja joten jäin odottelemaan laskua. Ja tulihan se noin puolen vuoden päästä ja vieläpä eskoina.Purkaamoista: spinning wheel toimittaa myös uusia osia kawaan ja omalla kokemuksella alle puoleen hintaan vrt sumeko. Tolla kriteerillä karisi ainakin multa isänmaallisuus.
Eli oletko tilannut Spinning wheelistä just hiljattain jotain??Spinning-Wheelistä löytyy aika hyvin myös vanhempiin osia. Omaan RD 350:een (-86) ei löytyny suomesta sylintereitä mistään. Sylinteriputkia olis saanu 160e kappalehintaan merkkiliikkeestä.
Spinning Wheeliin, kun soitin ni heti löyty ja suurinpiirtein samaan hintaan kun nuo pelkät putket suomesta... Ja siihen olis tullu sitten tietty putkien asennustyöt päälle. Sylinterit vieläpä orkkiskokoiset, ei kertaakaan porautettu.![]()
Toimitus oli vielä nopeaa.Eli sieltä kannattaa ainakin kysyä.![]()
laitapas hänelle tekstiviestiä.Itse koitin sieltä joulukuussa tavaraa tilata, mutta silloin ei ainakaan tämä suomenkielinen kaveri vastannut puhelimeen useista soitoista huolimatta...
Useamman saksalaisen purkaamon osat:
http://www.bike-teile.de/
No en nyt ihan vasta äsken ole tilannut, mutta silloin kyllä suomalainen kaveri vastasi ekalla soittoyrityksellä. Tämä oli siis noin 1,5 vuotta sitten.Eli oletko tilannut Spinning wheelistä just hiljattain jotain??
Kävin ruottissa syksyllä ja poikettiin työkaverin velipoikaa morottamassa joka asuu tukholmassa ja hän kertoi, että oli ollut kaupoilla koko firmasta.
Spinnarin pitäjä on kuulemma vanha ukkeli, jolle on nyt tullut tunnit täyteen ja firma oli ainakin silloin myynnissä.
Ja jos kaikki menee hyvin, niin saattaapi olla kohta Suomalaisen omistuksessa!
Itse koitin sieltä joulukuussa tavaraa tilata, mutta silloin ei ainakaan tämä suomenkielinen kaveri vastannut puhelimeen useista soitoista huolimatta...
Tuosta ko. puljusta sain itse äsken pirun hyvää palvelua. Hinnatkin tuli todella kohdalleen oikeastaan tinkimättä. Kaiken lisäksi mukava heppu. 10+ tälle kaupalle.
Näin on näppylät. Tilannut nyt kymmenisen kertaa jotain kaverilta ja homma kyllä toimii.Tuosta ko. puljusta sain itse äsken pirun hyvää palvelua. Hinnatkin tuli todella kohdalleen oikeastaan tinkimättä. Kaiken lisäksi mukava heppu. 10+ tälle kaupalle.
Tota kautta löysin Motomed-liikkeen, josta tilasin CBR:n takalokarin. Maksu tilisiirrolla ja myyjä arveli toimitusajaksi 8-9 työpäivää. Kymmenes työpäivä lähetyksestä paketti tuli.Useamman saksalaisen purkaamon osat:
http://www.bike-teile.de/
MP-pitstopia voin kans suositella, tuli pari päivää sitten haettua osia vifferiin.Näin on näppylät. Tilannut nyt kymmenisen kertaa jotain kaverilta ja homma kyllä toimii.Tuosta ko. puljusta sain itse äsken pirun hyvää palvelua. Hinnatkin tuli todella kohdalleen oikeastaan tinkimättä. Kaiken lisäksi mukava heppu. 10+ tälle kaupalle.![]()