Pyöräsi nimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja greatLeo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tjaahas, eiköhän se ole joku perinteinen musta paholainen
biggrin.gif

Ja minä mukaan lukien koko pakkaus on musta paholainen mustalla paholaisella
wink.gif

mä en nimeä pyöriä, koska näin luopuminen on helpompaa. ja on helpompi rääkätä niitä.

Jonkin sortin 'huara' se on, > käyttö maksaa aika paljon, mut siltä saa hyvät kyydit
thumbs-up.gif

Rekkari niin kuin mieskin/ pyörä... WB XXX eli Waltteri's bike... Ja ostettu Bike World... Heh...

Kait noilla on jonkimmoisia lempinimiä on ollut...vissiinki aikas neutraaleja...mut eka pärrä jäi mieleen.
Rakkaalla lapsella monta nimeä sanotaan ja niin oli ekalla suikalla.

Tosi monta, mutta kun tätä foorumia lukee naiset ja lapsetkin niin jätetään mainitsematta...

Useimmin käytetty oli kuiteski ....-romu!

Riippuu päivästä.. kun esimerkiksi katkoin nokka-akselipukin pultin kanteen, niin pyörän nimi vaihteli paskakasan, romuläjän ja vittusaatanaperkeleen välillä.

Joskus taas hyvissä fiiliksissä kutsun sitä moottoripyöräksi.

- P

Tonttusata, suitsa, mopo, prätkä, lenkki (vaimolle viesti, että meen lenkille) ja kun mopo on rikki niin sitten noita voimasanoja.

Tota tonttusataa taidan kyllä käyttää vaistomaisesti aikas usein.

Tietoisesti en ole mopoani nimennyt.

Ja rekkarista saa Urhea Ajuri - 83 numero kun viittaa suoraan mopon valmistusvuoteen niin mikäs sen sopivampaa.

相 Tossa toi nimi jaappaniksi. Tulee pyörään tarralla (puna-hopea) vähän isompana. Jotain piti keksiä kun väri on muuten kuin armeijan vanhassa Jawassa.
cool.gif

Eipä näy onnistuvan itämaiset kirjaimet. Näytti vielä ihan oikein kirjoittaessa.
sad_orig.gif

Eiköhän se ole samallainen "Solifer" mitä mun pyörät on ollut,
Eli Solifer zx10r,siinä se!!!
tounge.gif

Omalle nopotille ei oo vielä nimeä tullu keksittyä, ukkelille kyllä aina narisen kun on "nuppua" ikävä
inlove.gif
Ukkelin pyörä tullu ristittyä Janinaksi
buttrock.gif

Back