• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörät profiileihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hulina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hulina

New member
Voisko immeiset laittaa profiileihinsa vaikka kiinnostuksen kohteisiin maininnan pyöränsä merkistä ja mallista? Monesti on hyviä kommentteja ja vinkkejä yhteistä harrastustamme koskien, mutta mistään ei ilmene, millä pyörällä kommentoija kurvailee...
nixweiss.gif

Jos tää on tyhmä idis - just ignore it
wink.gif

Erittäin hyvä idea.. Monet unohtaa mainita pyöränsä mallia kysellessään vastauksia ongelmiinsa.. Vaihtoehtona on laittaa profiiliin oman pyöränsä kuva.

no joo, mä oon aina luullut että tuo on ihan niinkuin käytäntö, jota kaikki vain ei tee...mutta olisi kiva jos kaikki niin ku ööh ööh...

Varsin hyvä idea  
thumbs-up.gif

Itse en tosin ole tuota mopoa profiilissa maininnut, mutta eiköhän sen jokainen osaa päätellä joko nikistä, tai tuosta rohviilin kuvasta: Janne10r

Jep. Kyllähän sen mainitsee, jos on niiiiiin täydellinen mp, kuin Kawa ZRX vain on. Ja myös linkki alla!
smile_org.gif

Mä en nyt ymmärrä mitä te tarkoitatte?
confused_orig.gif
?
tounge.gif

omg.gif
Kyl mä laittaisin kuvanki, mut kun em mää ossaa.....on aina vaan liika iso.....
nixweiss.gif
joku ku neuvvois kuink saa kutistettua
blush.gif

Nii ja opettas kirjuuttaa oikke....

Siis sillähän nyt ei ole mitään väliä missä se prätkän merkki ja malli luuraa, kunhan jostakin sais edes vihiä
tounge.gif

Hyvä idea! Olen joskus ihmetellytkin miksi omista tiedoista ei löydy kenttää pyörän tietoja varten.

Pelkän kuvan laittaminen ei paljon asiaa auta. Siinä hämärässä otetussa suttuisessa kamerakännykällä otetussa keulintakuvassa voi olla mikä tahansa pyörä Monkeyn ja Busan väliltä.

[NÖRTIN NÄKÖKULMA]
Itse asiassa niitä kenttiä pitäisi olla kolme: merkki, malli ja vuosimalli. Kaikki mielellään valintalistoja ettei tule kirotusvireistä johtuvia tilastovirheitä.

Tämä sen takia, että tiedot olisivat määrämuotoisia ja niiden perusteella voisi tehdä hakuja sekä erilaisia tilastoja. Olisi kivaa kun pystyisi helposti tarkistamaan ketkä/kuinka moni muu ajaa samanlaisella pyörällä.
idea3.gif

[/NÖRTIN NÄKÖKULMA]

Hyvä idea! Olen joskus ihmetellytkin miksi omista tiedoista ei löydy kenttää pyörän tietoja varten.

Pelkän kuvan laittaminen ei paljon asiaa auta. Siinä hämärässä otetussa suttuisessa kamerakännykällä otetussa keulintakuvassa voi olla mikä tahansa pyörä Monkeyn ja Busan väliltä.

[NÖRTIN NÄKÖKULMA]
Itse asiassa niitä kenttiä pitäisi olla kolme: merkki, malli ja vuosimalli. Kaikki mielellään valintalistoja ettei tule kirotusvireistä johtuvia tilastovirheitä.

Tämä sen takia, että tiedot olisivat määrämuotoisia ja niiden perusteella voisi tehdä hakuja sekä erilaisia tilastoja. Olisi kivaa kun pystyisi helposti tarkistamaan ketkä/kuinka moni muu ajaa samanlaisella pyörällä.  
idea3.gif

[/NÖRTIN NÄKÖKULMA]
Tuo nyt ois jo liian hyvää ollakseen totta
wink.gif

Tämä on erittäin hyvä idea, parempi olisi vielä jos saataisiin pyörälle profiiliin kokonaan oma kenttä.

thumbs-up.gif

Juu, kuulostaa ihan hyvältä idealta, että jos jotakuta kiinnostaa, niin profiilista löytyy tietoja myös pyörästä. Laitoinpa sitten itse just oman pyörän tietoja sinne.
smile_org.gif

Hyppäsinpä minäkin tähän junaan ja laitoin oman mopon kuvan ja hieman tietoa tuonne profiiliin
smile_org.gif

Back