Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin samaa mieltä,kunnes vaihdoin omaan gixeriin sliparinV-soundit on kyllä kieltämättä hienot, mutta kyllä Kawan ZX10R:n äänet on vaan niin julmetun raa-at.
Ehkäpä nyt ei tarkoitettukaan moottorin mekaanisia ääniäV-soundit on kyllä kieltämättä hienot, mutta kyllä Kawan ZX10R:n äänet on vaan niin julmetun raa-at.![]()
Mekaaniset äänet nimenomaan kuulostaa hyvältä Kawoissa. Ei mitään kermap*rseiden pyöriäEhkäpä nyt ei tarkoitettukaan moottorin mekaanisia ääniäV-soundit on kyllä kieltämättä hienot, mutta kyllä Kawan ZX10R:n äänet on vaan niin julmetun raa-at.
Tämä ei ole nyt henk.kohtaista vittuilua kellekkään mutta vakio CBR600:ssa on ehkä lussuimmat äänet rivikoneisista, tuo mieleen lähinnä akkuporakoneen. Putkistolla toki tuokin ongelma korjaantuu (osittain
).![]()
Makuasioita makuasioita..Mutta mä olenkin sellainen kermaperse,että pidän moottorin pehmeästä käynnistä,mutta penkin alta saa kuulua perkeleellinen ulvontaMekaaniset äänet nimenomaan kuulostaa hyvältä Kawoissa. Ei mitään kermap*rseiden pyöriäEhkäpä nyt ei tarkoitettukaan moottorin mekaanisia ääniäV-soundit on kyllä kieltämättä hienot, mutta kyllä Kawan ZX10R:n äänet on vaan niin julmetun raa-at.
Tämä ei ole nyt henk.kohtaista vittuilua kellekkään mutta vakio CBR600:ssa on ehkä lussuimmat äänet rivikoneisista, tuo mieleen lähinnä akkuporakoneen. Putkistolla toki tuokin ongelma korjaantuu (osittain
).![]()
![]()
Veit jalat suustani, ääni meni Italiaan.Vaikka Japsipyöriä itse harrastankin, niin kyllä Ducatin äänet on parhaat...