• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörien äänet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pyörien äänet - Missä on siisteimmät äänet?

• Honda

Ääniä: 0 0,0%
  • Yamaha

• Suzuki

• Kawasaki

• Ducati

• Harley Davidson

• Triumph

• Aprilia

• BMW

• Joku muu, mikä?

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
mä luulen että mun pyörässä...
tounge.gif

Kovempaa kiertävissä V-koneissA on ne äänet jotka vääntävät sisuskalut mutkalle pelkästä nautinnosta.

Mun ajatusjatkumo on keskeytynyt kolmasti mopon äänien vuoksi:

1. Muutama vuosi sitten duunipaikalle kävellessäni joku hahmo starttasi HD:n suorilla putkilla kivitalojen välisessä kujassa ydinstadissa, ja antoi käydä hetken tyhjäkäynnillä. Se oli kieltämättä terävää ja täyteläistä kyrväkästä jytinää.

2. Pari vuotta sitten istuin bussissa Manskulla matkalla pohjoiseen, kun valoissa viereen putkahti iso Ducati väristä päätellen hiilikuituänkkäreillä. Mahtava subwoofer-soundi.

3. Tänä kesänä Kampin metroaseman kulmalla jonossa lipui liki kävelyvauhtia uudehko Busa pintakaasulla. Korviahivelevää stealth-suhinaa.

Niettä kaikella on aikansa ja paikkansa.
bowdown.gif

Kyllä toi ääni meni Ducatille.
Tässä yx päivä näin kun lähti Ducati (joka oli varustettu ainakin slipareilla) niin meinas kyllä lahkeeseen tulla, kyllä oli niin mahtavat soundit kun se kiihdytti...
bowdown.gif

edit jäi sanoja välistä..(kohmeltaa)
lookaround_orig.gif

Kaveri kävi asennuttaan XX.n commanderin ja Akran kokoputken... Äänessä oikeen uhkuu raaka teho...
thumbs-up.gif
Kertakaikkiaan mahtavat saundit... Ei putputa ei...
Hmmm...jostain syystä täysin samaa mieltä - Power Commanderilla tai ilman.
biggrin.gif
Toinen todella puhutteleva soundi tulee TL1000R:stä Yoshin putkilla, kuten Gixxxerrrkin sanoi. Aivan omaa luokkaansa!
inlove.gif

outo äänestys...
kai ne äänet on enempi kiinni siitä mikä kone ja pakoputkisto, ku siitä mikä tarra on tankin kyljessä?  
nixweiss.gif

enivei, korkeakierroksisessa v2:ssa on parhaat äänet, ja ääni meni sen takia ducatille, vaikken sellasta ostaiskaan.... vtr sp1 tai 2 vois olla aika kiva

TT-ajoissa olleena, täällä päin oli sellaiset "näytös-ajot"; Norton Commando ja Manx
Sen ääni ei pelkästään kuulu vaan se tuntui luissa ja ytimissä
Myös joku Suikan rg500 on aika "hell on earth"

Hehee, joku on äänestäny Trumppaa
biggrin.gif
On onhan siinä äänet...

V-koneessahan ne upeimmat saundit mölisee.

Jotenkin muhun on aina iskenyt kawasakien saundit. Kohtuu vihaset ja jopa ilman sliparin laittoa äänet kuulostaa kivalta.
smile_org.gif

Kawassa , varsinkin tekokkaassa on Tehokkaan Koneen Äänet!
biggrin.gif
uusisakin..

eli kilinää kolinaa ja miehekäs rääkäsy

No Kawassa tietenkin! Miehekäs pauke ja kolina josta tietää että kone on käynnissä, mutta tarvittaessa myös hillitöntä kiekunaa kierrättäessä
inlove.gif

Back