pelkonen New member 10.5.2013 #1 Pysäköinti länsisatamassa? Hei, Uskaltaakohan sitä jättää prätkää yön yli parkkiin länsisatamaan, kun pitäisi tänään mennä risteilylle ja auto ei ole juuri nyt käytössä.
Pysäköinti länsisatamassa? Hei, Uskaltaakohan sitä jättää prätkää yön yli parkkiin länsisatamaan, kun pitäisi tänään mennä risteilylle ja auto ei ole juuri nyt käytössä.
siki Seiskytluvun hemmetin enkeli 10.5.2013 #2 Mun mielestä ei. Siin on se satama ihan liian lähellä josta noita pyöriä muutenkin uitetaan etelään.
tonttuj Staattori 10.5.2013 #3 Minä olen kyllä aikas monta yötä siinä pidellyt ilman ongelmia. Jätin aina terminaalin puoleiseen reunaan.
Minä olen kyllä aikas monta yötä siinä pidellyt ilman ongelmia. Jätin aina terminaalin puoleiseen reunaan.
Karkov New member 10.5.2013 #4 siki sanoi: Mun mielestä ei. Siin on se satama ihan liian lähellä josta noita pyöriä muutenkin uitetaan etelään. Napsauta laajentaaksesi... Jep, henkilökohtaisesti en myöskään itse jättäisi varkausriskin takia tuonne.
siki sanoi: Mun mielestä ei. Siin on se satama ihan liian lähellä josta noita pyöriä muutenkin uitetaan etelään. Napsauta laajentaaksesi... Jep, henkilökohtaisesti en myöskään itse jättäisi varkausriskin takia tuonne.
tonttuj Staattori 10.5.2013 #5 Juu, en tietenkään suosittele, mutta ei mulla siellä mitään ongelmia ole ollut kertaakaan tuolla uudella paikoitusalueella.
Juu, en tietenkään suosittele, mutta ei mulla siellä mitään ongelmia ole ollut kertaakaan tuolla uudella paikoitusalueella.