• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pysäytyslaskuri!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pronka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pyssäytyslaskur! - Vain äänestämällä voit vaikuttaa!

• 0 pysäytystä. Sulla koskaan mitään korttia oo ollutkaan, kun kiertelet tuolla tavalla!

Ääniä: 1 100,0%
  • 1 pys. Ja silloinkin kännissä kuin käki..

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 pys. Täähän on jo vainoamista!?!

• 3 pys. Työmatka-ajelija

• 4 pys. Aloitteleva vetomiesharrastelija

• 5 pys. Tamperelainen ilotaloyrittäjä

• 6 pys. Varttuneempi ja mainetta niittänyt vetomies

• 7 pys. Lola Odusoga

• 8 pys. Pysähdyn aina, kun näen poliisin.. ihan vain jutteleen

• 9 pys. Sä millään mopolla ajele, manne..

• Ääniä yhteensä
    1
Kolmekertaa tänä kesänä pysäyttäneet.

Vappu aamuna kun olin tuhoja tarkastelemassa Tampereen kauniissa aamussa niin halusivat tietää että, kotiinko sitä oltiin bileistä menossa, jopa hieman ihmetelln toivottivat hyvää matkaa. Liekkö sitten ajo tyyli sen tapainen ettei tuo kaveri voi olla selvinpäin
biggrin.gif

Kaksi kertaa ylinopeudesta pysäytetty ja kummallakin kerralla pelkkä puhe, nopeuksien nostamisen vaarallisuudesta, kun noita hirviäkin liikenteessä.

Mukavasti on siis tultu toimeen kyttäjänkin kanssa.

Kesän saldo tähän mennessä yhteensä 7 pysäytystä mopolla ja autolla. Taispa kaikki olla vieläpä tässä kaupungissa. Kaikki puhallutusratsioita. Paras tais olla viikon sisään 3krt. Tätä aikaisemmin en oo yhtenäkään vuonna osunut puhallutusratsioihin pyörän kanssa.

2 kertaa on joutunut puhaltamaan. Muista syistä ei (onneksi vielä ainakaan
thumbs-up.gif
) ole pysäytetty.

7 kertaa puhallusratsia (mä en tajuu miten löydän ne kaikki
nixweiss.gif
) , 1 kerran kattoneet pyörän runkonumeron ja ajopaperit.

6 pysäytystä; pari kertaa nopeuden vuoksi ja loput puhallutuksia.
Puhallukset aina pelkkiä nollia, mutta nopeudesta on jäänyt muistoja..

Kerran on pysäytetty ja silloin puhallus vain...
Kun polliisit hyppäs eteen, niin olin just kattonut nopeusmittaria, onneks ei ollut tutkaa
eek.gif

Mopottimella tullut kilometrejä 18.000 suven aikana. Kolmesti pysäytetty, joista kaksi oli maksutonta. No siitä yhdestä ei sitten maksutta selvinnytkään.
baaa.gif

Ei yhtään pysäytystä. Poliisien käy varmaan sääliksi mun moponi, tai ne pelkää persaukisuuden olevan tarttuva sairaus
biggrin.gif

Tänäsuvena on ollu pyörällä onni myöden, nolla. Kotilollakin vain 1 puhallus. Tuli hangossa juhannuksena tehtyä myös toisinpäin, pysäytin itse poliisin, mutten puhalluttanut poliisia vaan itseni. Eikä muuten ollu nolla
033102beer_1_prv.gif
Samalla reissulla sitten heti hangon keskustan jälkeen isolla tiellä tuli tuo kesän ainut, sillon oli jo nolla... Muuten noita on tullut niin maksullisia mittarivirheen tarkastuksia ja nuhtelu
pftroest.gif
.

0 stoppia, ja n. 8tkm.
Ajanut viimeiset 25tkm ja vain kerran ollut puhallusratsiassa...

Pyöreä nolla tämän kesän osalta.
Ei täällä salossa mitään posliineja ole..
biggrin.gif

Ihme tosin ettei Tampere - Salo välillä ole kertaakaan pysäytetty (tai tampereella ollessa).  
blush.gif

18000km ja 0 pysäytystä pyörällä  
wink.gif

Oon kyllä jo ootellu et koska ne pysäyttää, mutta ei vielä..
Varmaan ku tästä nyt lähen ajelemaan nii heti ekalla suoralla posliini pysäyttää  
lookaround_orig.gif

Jänkhällä Jytisee ralissa poliisit pysäytti kolme kertaa, joka kerta puhallus sekä yhteen sisältyi paperien kattominen sekä renkaiden kunnon tarkistus.

Back