Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokoa en muista, mutta eiköhän se tuolla Bilteman satsilla aukea.Mikäs se tuo handelbar:in pulttien hylsykoko on kun se on tuollainen torx pultti, onko se kenties E-10 jolla se aukenee ?
Kokoa en muista, mutta eiköhän se tuolla Bilteman satsilla aukea.
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/K...et-ja-jatkovarret/Torx-hylsysarja-2000016714/
Mikäs se tuo handelbar:in pulttien hylsykoko on kun se on tuollainen torx pultti, onko se kenties E-10 jolla se aukenee ?
No voi hitsi. Voi hitsin hitsi. Tuonhan mä just hokasin. Noissahan on tosiaan ongelmia.Nuo kahvat ovat LCn tunnettu vika, foorumeilta löytyy tapauksia jotka vaihtaneet niitä jo 3-4 150k aikana. Yksinkertaisesti ne eivät vaan kestä, edes uudet. Sama kuin tuo aiempien bensaliuska - hajoaa ihan taatusti kaikilta, vaikkei tehdas sitä myönnä.
Tuon mun kokemuksen valossa olisi kyllä tosi ihme juttu mikäli ei sullakin menisi takuisiin. Mun pyörä on MY14 ja rekisteröity 07/14 ja toi 5kympin huolto tehtiin toukokuussa tänä vuonna.Toivoa vaan sopii sitten, että hajonnutkin vaihdettaisiin kuluitta. Maanantaina lupasivat palata asiaan...
Tuon mun kokemuksen valossa olisi kyllä tosi ihme juttu mikäli ei sullakin menisi takuisiin. Mun pyörä on MY14 ja rekisteröity 07/14 ja toi 5kympin huolto tehtiin toukokuussa tänä vuonna.
-jp-