• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R 1200 s

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OTV
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toijala! Kerro lisää Zardista. Luulin, että Akra olisi ainut korvike äänipulmiin. Mitä mistä saako niitä rahalla.

edit 17.9

No löytyhän se netin kauttakin, kun tarpeeks haki. Two Wheel Centteri maahantuojana, ja saksanmaalta näyttäisi moisella mökäpöntöllä olevan 700 risat egeä hintalapussa. Ja näyttää noita vaihtoehtoja löytyvän näemmä enemmänkin.

Kaasun kanssa on vielä töitä, alkuun ei anna puolella kaasulla kun n.30% käyttövaroista mutta sitten tapahtuu.
Jep jep. Olen jo aika hyvin päässyt sinuiksi. On toki jo neljä tonnia tullut matkamittariinkin. Alkuun horjahdin muutaman kerran sisäkurvin puolelle ulostuloissa, kun ei kaasun kiertämisellä ollut toivottavaa vaikutusta. Sitä pitää vaan kiertää enemmän kun Trumpalla aikoinaan. Mukavasti tämänkin saa mutkasta ulos, ei tarvi olla niin tarkkana kuin vaikkapa kilosen Gixxerin kanssa. Ei toki ole samaa määrää voimaakaan toppuuteltavana. Ehkä juuri siksi tämä pyörä on minulle vakuuttanut, että...

BMW - ajamisen iloa.

Yksinpuhelun makua, mutta kun nyt on opittu jotain uutta tästä häristimestä.

Tuuli ottaa paskamaisesti kiinni. Enemmän kuin tuohon naku Speed Tripleen. Tämä on kaiketi nostettu sen verran ylemmäs, jotta on saatu reilut kallistusvarat. Nyt puuskaiset syystuulet (13-17 ms) tekevät ajamisesta epätarkkaa. Niin se varmasti tekee muillekin, mutta selvästi tähän nappaa tuuli pahemmin kiinni, kuin esmerkiks tohon mainitsemaani Trumppaan.

Nyt kun sitä on suljetulla alueella koittanut, niin tottahan tuo on, että alle 5000 rpm se on tosi rauhallinen. Vähän tulee semmonen olo, että kovempaa ajamisen yrittäminen on vaan turhaa revittämistä. Superbiket on erikseen.

Edellä mainitusta huolimatta, tämä on oikein loistava performance cruiseri näillä suomalaisilla pikkuteillä. Olen edelleenkin erittäin tyytyväinen ostokseeni.

Back