Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Pyörää kehutaan lähes poikkeuksetta mutta yllättävän vähän näitä Suomen teillä näkyy. Onhan se hieno ja vähän erilainen. Pelottaako kun on vanhaa tekniikkaa ja perkuleen kallis. Ei taida käytettynäkään oikein löytyä.
Olisin ostanut jo jos olisi 4k halvempi.

Aivan:een näköinen kikotin...

Ajoin parikymmentä kilometriä Nine-T:llä. Oli kyllä niin hieno pyörä ettei mitään rajaa.
Itse vannoutuneena kyykky kuskina olin kyllä erittäin otettu fiiliksistä mitä Bemu antoi. Tuli mieleen samat fiilarit kuin ensimmäisillä ison pyörän ajokerroilla oli. Erittäin koukuttava pyörä. Hieman matalammat clip-on sarvet, ja siinä on täydellinen fiilis pyörä.
Ostan tuommoisen. Ensi talvena noita löytyy käytettynä Saksasta hyvään hintaan.
Tuo edellä linkitetty japanian ihme on vain yksi japanian ihme muiden mukana, joten vertailua ei kannata edes tehdä.
Ajoin parikymmentä kilometriä Nine-T:llä. Oli kyllä niin hieno pyörä ettei mitään rajaa.
Itse vannoutuneena kyykky kuskina olin kyllä erittäin otettu fiiliksistä mitä Bemu antoi. Tuli mieleen samat fiilarit kuin ensimmäisillä ison pyörän ajokerroilla oli. Erittäin koukuttava pyörä. Hieman matalammat clip-on sarvet, ja siinä on täydellinen fiilis pyörä.
Ostan tuommoisen. Ensi talvena noita löytyy käytettynä Saksasta hyvään hintaan.
Tuo edellä linkitetty japanian ihme on vain yksi japanian ihme muiden mukana, joten vertailua ei kannata edes tehdä.