R nineT

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juti86
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älyttömän hauska pyörä ajaa! Hyvä ajofiilis yleisesti, bokseri tuo tunnelmaa ja varsinkin akran putkella rätisee ja paukkuu kivasti.
Koska tehoa ei ole hirveästi, voi kaasua availla huoletta. Verrattuna esim. s1000r missä vauhtia on välittömästi yli 150km/h.

Okei, pyörän hinta on tolkuton. Toimitusaika on tai ainakin oli järjettömän pitkä.
Kakkospyöräksi ehkä yksi markkinoiden parhaista vaihtoehdoista. Tosin kuka haluaa sitten maksaa kakkospyörästä yli 20t€?

Lompakko auki, kun hinta lähempänä 10t€.
 
Viime kesänä tota kattelin mutta ei varallisuus riittänyt. Kuka tän ketjun nostikin niin sai taas miettimään, perskutarallaa.
Osa pyörän hohtoa on juuri siinä että niitä ei tule joka päivä vastaan ja muutenkin erottuu massasta. Melkein olisi toivonut että pyörä olisi ollut tuotannossa vaan sen juhlavuoden.
On kai mentävä taas RM heinolle kurkkimaan.
 
Erittäin houkutteleva naku, mutta totesin olevan auttamatta liian pieni tällaiselle 192/113 pikkujättiläiselle.
Toisinaan on vähän nyppinyt, että fyysiset ulottuvuudet rajoittavat pyörävalintaa tuntuvasti.
Nine-T:n koeajon jälkeen nyppi erityisesti.
 
Erittäin houkutteleva naku, mutta totesin olevan auttamatta liian pieni tällaiselle 192/113 pikkujättiläiselle.
Toisinaan on vähän nyppinyt, että fyysiset ulottuvuudet rajoittavat pyörävalintaa tuntuvasti.
Nine-T:n koeajon jälkeen nyppi erityisesti.

Hieno pyörä. Mullakin testiajossa polvikulma oli ihan hiton tiukka. Muuten hieno laite. Kivat äänet ja namu ulkomuoto ja vääntävä kone. Pitäis vissiin mennä katkaisuhoitoon.
 
Kyllähän tässä R Nine T kuume kasvaa itse kullekin kun erehtyy YouTubesta katsomaan R Nine T videoita :)
 
Hieno pyörä. Mullakin testiajossa polvikulma oli ihan hiton tiukka. Muuten hieno laite. Kivat äänet ja namu ulkomuoto ja vääntävä kone. Pitäis vissiin mennä katkaisuhoitoon.

Sama tiukka polvikulma yllätti myös tälläisen reilut 170 cm pitkän viime kesä koeajolla (messuilla tuohon asiaan ei niin kiinnittänyt huomiota...), kun oon tottunut tuohon matkaenduron mukavuuteen...

Myöskään kone ei ollut ecu-päivitetyn Super Teneren jälkeen mikään tajuntaa räjäyttävä kokemus, ehkä siitä odotti liikoja. Alusta oli taas aivan loistava, ulkonäöstä puhumattakaan. :wanna:

Tuohon kun hommaisi Hepco & Peckerin Junior Flash -sivulaukut ja teettäisi niille kiinnitysraudat jossain, niin eiköhän sillä muutama Euroopan rundikin hoituisi... :cruising:
 
Tänään tuli Hgin Suutarilassa vastaan yksi hienoimmista tänä kesänä näkemistäni pyöristä. Näytti olevan Ninet josta tankki maalattu/teipattu valkoiseksi ja mustia teippauksiakin näytti olevan. Sivukilpiteline, ja kyttyrän päällä taisi olla tarakka. Vilahti niin nopeasti ohi että kuvia olisi hauska nähdä tarkempaa tutkailua varten.
 
Tuli sitten vaihdettua 50 tkm palvellut Super Tenere R NineT -malliin, nyt vaan muokkaamaan pyörää omanlaiseksi... :WAZAAP:
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä joskus... :paikallatuulee: Kone ja ulkonäkö aika namiskuukkelia pinnavanteilla.

Jotkut ihmettelee miten kapsäkit matkalle jne. Mulla ollut Z1000, jossa aika herkullinen pieni ja kapea perä, kiinnitettyinä yleismallin pehmeät sivulaukut. Pientä kikkailua vaati, mutta takajalkatappeja vasten ei ongelmia reissuissa. Pakkoko niitä kovia laukkuja kiinnitysraudoilla joka pyörään sotkea? :D:D Vähän mielikuvitusta niin nou probleemos.
 
En tule tuohon varmaankaan tankkilaukun lisäksi muita laukkuja hommaamaan, tarvittaessa heittää pienen vedenpitävän säkin takapenkille, niin pari viikkoa pärjää tuollakin kapasiteetilla. Tankkilaukuksi on harkinnassa pikakiinnitteinen Hepco&Peckerin Tourer L -malli. Tuo vaikuttaa aika hyvältä tyyliltään ja toiminnaltaan. Lisäksi kiinnitys on kohtalaisen huomaamaton ilman laukkua.

Perää pitää hieman siistiä, hommata sirommat vilkut, vaihtaa peilit, yms pientä... Sylinterikansien suojat (machineartmoto x-heads) ja tangon korotuspalat tulikin jo tilattua.
 
Eipä tuossa vielä ole mitään vakiosta poikkeavaa:

katso liitettä 7526

On muuten makea peli ajella ja myöskin ihan vaan katsella.

Onnittelut! Pientä yksilöintiä se vielä kaipaa niinkuin itekin mainitsit. Uimalauta takaa pois ja peilit uusiks laittaisin ekaksi. Pitkillä matkoilla voi polvet jumittua mutta muuten mahtava vekotin.
 
On kyllä kiva vehje, ja tasapainoinen eli sopivasti vähän kaikkea mitä peruspyörältä odottaa mutta toisaalta ei "liian hyvät" ominaisuudet niin ei tapa nautinta Suomen teillä. Pystyy nauttimaan ajosta ja maisemista eikä tarttee kaahata että alkaa pyörä toimimaan. Kallis on kyllä siihen mitä rahalla saa, vaikka hyvä pyörä onkin.
 
Ajatellut vaihtaa Ducati Scramblerin -> R nineT:hen. Ketkä pidemmän aikaa tällä laitoksella jo ajelleet, voisitteko kertoa plussat ja miinukset mitä olette huomanneet kun pahin huuma mennyt ohi?
 
Boxer -koneen väännön (siis se vääntää pyörää ja/tai sen runkoa) tuntee stongassa kun vaihteen vaihtaa ja kytkimen päästää ylös. Pyörä "heilahtaa" mutta onko se negatiivinen asia? Enemmänkin ominaisuus Boxer ja Moto Guzzin V2-koneille... ja se juuri tässä pyörässä tuntuu aika voimakkaana.
 
Juuri haettu pyörä ja kyllä saa suupielet ylös. Muhkeat äänet ja ajettavuus aivan toista luokkaa vrt ducatin scrambleriin. Vaihdetta vaihtaessa tosissaan huomaa pienen muljauksen mutta enemmän vaan tuo luonnetta kuin haittaisi. Lämppärikahvat näillä keleillä :rakastunut:
 
Juuri haettu pyörä ja kyllä saa suupielet ylös. Muhkeat äänet ja ajettavuus aivan toista luokkaa vrt ducatin scrambleriin. Vaihdetta vaihtaessa tosissaan huomaa pienen muljauksen mutta enemmän vaan tuo luonnetta kuin haittaisi. Lämppärikahvat näillä keleillä :rakastunut:

Onnittelut, varmasti hieno tuote.
Muljauksesta olen samaa mieltä.
 
Back
Ylös