R nineT

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juti86
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnittelut täältäkin vaihdon johdosta! Oma on kokenut pientä muodonmuutosta tässä viime syksyn ja talven aikana: peilit, kahvat, tanko, vilkut, takavalo ja takapään lokari-kilpiteline ovat olleet muutksen alla. Pikku hiljaa alkaa polttelemaan päästä ajamaan, kun vaan tulis Italiasta Rizoman kilpiteline, niin sais pyörän takas kasaan. Täytyy laittaa kuvia sitten, kun on valmista.
 
Vihdoin sain aikaiseksi ottaa kuvia nykykuosista:

DSCF8768.jpg

DSCF8776.jpg

DSCF8781.jpg

Takapenkin päälle/tilalle pitää ainakin vielä saada joko Bemarin alumiininen koppa (hinta n. 500 € :kääk:), tai joku muu vastaava viritys.
 

Liitetiedostot

  • lbm_17699432402d10cb8e69117fa2e68575_300_300_ffffff_85.jpg
    lbm_17699432402d10cb8e69117fa2e68575_300_300_ffffff_85.jpg
    10,2 KB · Katselut: 48
Joo, huomasin tuon Sargentin vaihtoehdon silloin, kun se esiteltiin. On vaan omaan silmään hiukan turhan massiivinen tuo, haluaisin ihan jonkun Bemarin versiota matalamman ja vaikka ihan muovista (kumminkin hieman muotoillun). Täytyy varmaan itse väsätä ensi talvena, jossei sitä ennen ole sopivaa ilmestynyt markkinoille...
 
Scramblerin lisäksi näkyy olevan myös tuollainen alkuperäisen G/S Dakarin näköinen konsepti, liekö tulollaan?

 
^tyylikäs :thumbup: http://brand.bmw-motorrad.com/en/stories/heritage/heritage/concept-lac-rose.html

bmw-motorrad-concept-lac-rose-006.jpg
 
K 1300S vaihtui Nine T Pureen.
Odotellaan vielä räntäsateen tilalle auringon pilkistämistä.
 
Itse vaihdoin nakupyörän RnineT Scrambleriin loppukesästä. Selkeästi enemmän tuli kilometrejä kuin vanhalla vaikka ei mikään matkapyörä olekaan. Ajoasento tuntuu olevan juuri itselle sopiva. Äänet ovat nautinnolliset vakiovaimentimella.

Offroad renkaat toimii myös maanteillä vaikka niistä lähteekin kyllä melua. Oheisen sivulaukun hankin lähinnä läppärin kuljetukseen. Ei sinne mitään suuria matkavarustuksia tunge. Lisäksi hankin kyytiläistä varten tuon takaraudan, josta pitää kiinni sekä takajalkatappien pidennykset. Polvikulma oli selkeästi liian tiukka 170 cm kyydittävälle vakiomitoituksella.

Eilen tuli varmaan ajettua kauden viimeiset kilometrit. IMG_20171107_131605.jpg IMG_20170726_173416.jpg
 
Katin poistamalla saat vielä sen tukkosuuden kierrosten suhteen pois, ero on ihmeellisen iso.
Vaihdoitko alkukäyrät uusiin katittomiin, vai suolestitko katin alkuperäisestä putkistosta?

Sytyttääkö tuon perhosventtiilin poisto putkesta häiriövalon mittaristoon?
 
Vaihdoitko alkukäyrät uusiin katittomiin, vai suolestitko katin alkuperäisestä putkistosta?

Sytyttääkö tuon perhosventtiilin poisto putkesta häiriövalon mittaristoon?

Catti on paikallaan. Jätin ohjausmoottorin johtoineen paikalleen, irroitin vain siitä vaijerit ja siitä eteenpäin kaikki pois.

2017 mallissa jos ottaa kaikki pois, palaa varoitusvalo kojelaudassa. Opittu harjoituksen kautta.
 
Jotenkin alkanut pitkästä aikaa lievä pyöräkuume.

Tässä olisi potentiaalinen ehdokas. Iso kone, twini, vääntöä, jarrut, riittävät ominaisuudet jne.

Tässä kymmenien vuosien kokemuksella olen havainnut tykkääväni ajaa keskikierrosten väännöllä. Bemarin boxeri tietyllä tavalla kiinnostanut aina.
 
Back
Ylös