• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R1 -07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moto^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sen verran vielä vanhasta aiheesta, että itse pleksin vaihto on ehkä noin 5min homma, korkeintaan. Mutta näköjään onnistuin munimaan senkin. Syystä jota en vielä tiedä, pleksi resonoi ihan v*tusti noin 4000-5500rpm, hyviä ideoita millä pääsen tästä eroon vaihtamatta orkkispleksiä takaisin?
Mulla on alkanut orkkisplexi resonoimaan tyhjäkäynnillä ärsyttävästi. Uutena se ei sitä tehnyt mutta nyt on alkanut möykkäämään. Oletkos keksiny mitään ratkaisua?

Toisaalta vois hommaa kokonaan uuden plexin, vähän korkeamman jos se olisi +100 vauhdeissa parempi kuin orginaali.

Pitääkö paikkansa, että Rykkösen omaa boxia voisi säätää, siis ilman powercommanderia? Jostain olin lukevani tälläistä. Jos jollakulla tietoa niin olisin utelias kuulemaan lisää.
omg.gif
Tuolla näyttäisi olevan projekti menossa Suzukiin, mutta jos luet kommentteja niin suikassa on Denson boksi. Ja ainakin meikäläisen pyörässä on samanmoinen. Niinhän tuolla tekstissäkin mainitaan boksit todennäköisesti toteutettu samalla periaatteella:jippikaijee:

MP-talli boksin säätö

Back