fireblade 900
New member
elikkä tietoa haettais r1 vaihdevikoihin. missä vuosimalleissa niitä piilee lähinnä 2000-2004 väli kiinnostaa .olis tarkotus uittaa pari myyntiin eikä viittis ostaa susia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se! Pirun hauska ajaa ja vääntöä riittää ihan alhaalta asti.. Siinä on paremmin voimaa alle 5000rpm kuin mun -03 Gixxerissä. Mulla oli slipari, suutinsarja ja filsu -viritteinen -01 R1, ja olihan se pirun hauska! Tosi hyvin lähti alhaalta, Gixxeri menee taas ylhäällä paremmin.niihän ne vakuutti tuolla arwillakin .mut on hyvä lähteä sotaan kun tietää vihollisen heikkoudetonkos tollanen r1 muuten sitten hyvä pyörä?
taitaa olla väärä paikka kerätä siihen mielipiteitä .kaikkihan on sitä mieltä tietenkin että on.honda miehenä kun itse ei ole vioista kuullutkaan![]()
![]()
Mulla kävi samalla lailla mun R6:sessa...Tosin osa tais maksaa sen pari euroa ja kaveri laitto sen jossain tunnissa siihen. Eli jopas tuli sulla kalliiksOmassa 99:ssä meni vaihteen siirtäjä särki aikas erikoisella tavalla.
Kiihdytys ja keula ykkösellä --> vaihto keulan laskeutumisen jälkeen kakkoselle-----> vaihto suoraan neloselle himmaillen ----> risteys nurkan takana vaihde jarrua neloselta, kolmoselle, kakkoselle, vapaalle "!?" ----> Vaihto ylös "poksuu ja naksuu *pysyy vapaalla* -----> kampeamisen jälkeen sain pysymään kakkosella, ja pyörä huoltamon pihaan.
Oli kuulemman eka 99 Rykkönen jonka vaihdelaatikon olivat avanneet jo 24tkm:ssä. Oli muuten harvinaisen uneton yö, kun korjaamosta arvioitiin kolmea nollaa ja ykköstä isompaa numeroa eteen, kun veikkauksia hinnasta kyselin.
Soitto korjaamosta oli vielä parempi:
Minä: "Moro, olehyvä ja pilaa mun päivä."
Korjaamo: " Joo tässä on tosiaan käynyt aika huonosti, kannattaa miettiä korjataanko, rahaa nyt menee paljon jokatapauksessa."
Minä: " Ei v&ttu! , mikä siinä on??"
Korjaamo: "Bäähää! Siirtäjän haarukka jousi poikki....150 eeroa töineen!"
Minä: "*niealaus* ......haista sä äijä juma......mä tulen sinne ja"![]()
juu, mutta mämmikoura ei itse kyllä sormiaan vaihdelaatikkoon tunge, edes tähystysleikkaukseenMulla kävi samalla lailla mun R6:sessa...Tosin osa tais maksaa sen pari euroa ja kaveri laitto sen jossain tunnissa siihen. Eli jopas tuli sulla kalliiksOmassa 99:ssä meni vaihteen siirtäjä särki aikas erikoisella tavalla.
Kiihdytys ja keula ykkösellä --> vaihto keulan laskeutumisen jälkeen kakkoselle-----> vaihto suoraan neloselle himmaillen ----> risteys nurkan takana vaihde jarrua neloselta, kolmoselle, kakkoselle, vapaalle "!?" ----> Vaihto ylös "poksuu ja naksuu *pysyy vapaalla* -----> kampeamisen jälkeen sain pysymään kakkosella, ja pyörä huoltamon pihaan.
Oli kuulemman eka 99 Rykkönen jonka vaihdelaatikon olivat avanneet jo 24tkm:ssä. Oli muuten harvinaisen uneton yö, kun korjaamosta arvioitiin kolmea nollaa ja ykköstä isompaa numeroa eteen, kun veikkauksia hinnasta kyselin.
Soitto korjaamosta oli vielä parempi:
Minä: "Moro, olehyvä ja pilaa mun päivä."
Korjaamo: " Joo tässä on tosiaan käynyt aika huonosti, kannattaa miettiä korjataanko, rahaa nyt menee paljon jokatapauksessa."
Minä: " Ei v&ttu! , mikä siinä on??"
Korjaamo: "Bäähää! Siirtäjän haarukka jousi poikki....150 eeroa töineen!"
Minä: "*niealaus* ......haista sä äijä juma......mä tulen sinne ja"![]()
![]()
Jos R1 ei olisi Hyvä Pyörä, niin mikähän sitten olisi?niihän ne vakuutti tuolla arwillakin .mut on hyvä lähteä sotaan kun tietää vihollisen heikkoudetonkos tollanen r1 muuten sitten hyvä pyörä?
taitaa olla väärä paikka kerätä siihen mielipiteitä .kaikkihan on sitä mieltä tietenkin että on.honda miehenä kun itse ei ole vioista kuullutkaan![]()
![]()