Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se satakolmekymppiä ei taida itse asiassa olla suositus, vaan Autobahnilla ihan virallinen nopeusrajoitus ...Moi
Omassani oli BMW:n omat sivulaukut jotka toimivat hyvin.
Ko laukuille max suositusnopeus oli muistaakseni 130 kmh mutta hyvin pysyivät mukana Autobahnilla yli 200 kmh. Laukkujen olemassaolon huomasi kyllä jo noin 170 kmh kohdalla, mutta ei pahaa häiriötä.
Taakse hankin myöhemmin Givin boxin joka ei aiheuttanut häiriöitä kaksi päällä mutta yksin ajettaessa pyörteily häiritsi suomen moottoritienopeuksissa.
Itse valitsisin bemun laukut. Ne on kestävät ja S:ssä kiinnitystelineet on vielä niin hyvin integroitu, että jo pelkästään olkonäkösyistä päätyisin originaaleihin. Ei ole hirviömäisiä telineitä törröttämässä ilman laukkuja ajellessa.
Tuolta löytyy kuva takalaukusta. Mulla oli Givin takalaukku. Sen teline kiinnikkeineen on suunniteltu käytettäväksi originaalilaukkujen kanssa.Itse valitsisin bemun laukut. Ne on kestävät ja S:ssä kiinnitystelineet on vielä niin hyvin integroitu, että jo pelkästään olkonäkösyistä päätyisin originaaleihin. Ei ole hirviömäisiä telineitä törröttämässä ilman laukkuja ajellessa.
Toi on täyttä asiaa. Yllä mainitun lisäksi vielä tarvikelaukut telineineen leventävät pyörää selvästi enemmän kuin Bemarin omat laukut. En edes harkitsisi mitään muuta vaihtoehtoa.
Yksi juttu, joka ihmetyttää: perälaukusta on puhuttu paljon. Mulla oli R 1100 S vuonna 2002 - ei siihen perälaukkua ollut olemassa. Ei Bemarilla, ei myöskään telineitä saatavana muilta toimittajilta. Jotain pehmeitä laukkuja, jotka tulee takamatkustajan paikalle oli kyllä tarjolla. Kun asiaa tuolloin mietin, niin aika hankalaapa olisi kyllä ollutkin ässän perään laukkua saada sopimaan.
Jos jollain on ollut normaalikokoinen kova laukku R 1100 S:ssä kiinni, olisi kiva kuulla siitä, ja varsinkin nähdä miltä se näyttää.
Tuo pari sataa oli yksin ajettaessa.En ole itse kokeilut kahta markkaa laukkujen kanssa.
"flakpanzer: kirjotti "hyvin pysyivät mukana Autobahnilla yli 200 kmh. Laukkujen olemassaolon huomasi kyllä jo noin 170 kmh kohdalla, mutta ei pahaa häiriötä."
Oliko tämä kaksi vai yksi päällä? Nähdäkseni aerodynamiikassa on huisi ero onko kaksi päällä vs.pelkkä kuski. Sillä matkustajan jalat täyttävät hyvin kuskin ja laukkujen välisen 'kolon' estäen samalla pyörteilyä. Näin ainakin mun ässässä originaalilukuilla.