r12gs
New member
On roikkunut myynnissä jo pitkään. Onko tietoa miksi ei ole käynyt kaupaksi ?
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=44810
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=44810
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen verran noita seuranneena niin yhtään en ole kyllä nähnyt myynnissä 7:lla alkavilla pyynneillä. Muutenkin aika vähän myynnissä. Alta kympin kyllä tämänkin pitäisi olla.Ei mikään kalliihko vaan ryöstöhintainen. Tuolla hinnalla tuo laite on myynnissä maailman tappiin. Noin 4000 euroa liikaa hintaa.
No mulla on samanlainen 1998.Vuotta vanhempi, kohtuullinen pyynti, josta tippui vielä 8%, kun oli intressejä lähteä paikan päälle. Uudet renkaat, täysi matkavarustus, huollettu. Tosin vain 1100, mutta eipä minua nuo "puuttuvat" 50cc3 ole vaivanneet.
Kisarenkaalta tilasin. Rallinastoilla, jotka pitäisi käydä lumipolanteille.Mistä tilasit nastarenkaat? Minkä kokoiset?
Samalla asialla olin minäkin. Taitaa olla ollut myynnissä jo kaksi vuotta ellen ihan väärin muista ? Pyynnit on pyyntejä, mutta ilmeisen tiukka hinta. Näitä on kuitenkin ollut niukanlaisesti myynnissä ja siitä ihmettelyni kun ei tavara liiku. Ellei sitten jotain muuta outoa itse tavarassa. Itse löysin lopulta 1200 GS ´n.Tuo pyörä on ollut myynnissä ainakin viime kevättalvesta asti, koska itse sitä myös silloin katselin. Hinta vaikutti jo silloinkin niin "hurjalta", että se kyllä karkotti potentiaalisen ostajan. Ei viitsi matkustella satoja kilometrejä vain sen takia, että ""jos" myyjä sattuu olemaan hyvällä päällä ja alentaa hintaa. No - onneksi löysin sen oman kohteeni.
Munkin pyörä ehti olla liikkeessa tasan kaksi vuotta ennenkuin osuin kohdalle ja tuli kaupat. Pyynti joka oli aluksi ollut kohdallaan onkin parin vuoden päästä törkeä. Pakkohan myyjänkin oli tulla vastaan kun kerran asiakas oli muuten pyörästä oikeesti kiinnostunut.Samalla asialla olin minäkin. Taitaa olla ollut myynnissä jo kaksi vuotta ellen ihan väärin muista ? Pyynnit on pyyntejä, mutta ilmeisen tiukka hinta. Näitä on kuitenkin ollut niukanlaisesti myynnissä ja siitä ihmettelyni kun ei tavara liiku. Ellei sitten jotain muuta outoa itse tavarassa. Itse löysin lopulta 1200 GS ´n.
On kaiketikin ainakin kaksi tapaa tehdä kauppaa; Vähän kauppoja isolla katteella tai paljon kauppoja pienemmällä katteella. Lopputuloksen pitäisi olla aika lailla sama !Sääli kauppiaita joilla tavara seisoo eikä mene kaupaksi. Tule lopuksi aika paljon tappiota. Kyllähän se on meidän ostajienkin etu että kauppiaskin tekee järkeviä kauppoja ja pysyy pisneksen syrjässä. Ettei aina vaan että ne ryöstää ja itte pitää saada puolilmatteeks. On se jotenkin helpompaa että pyöriä saa järkevällä rahalla täältäkin ettei tartte lähteä Saksasta hakemaan.
Mieluummin itse poikkean liikkeessä, jossa tavara vaihtuu.