• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R6 2006 PCIII usb

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jannmann
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jannmann

MotOrg ry
Ei saa sitten commarillakaan korjattua tehokuoppia alle 9000rpm, tai niin sanotaan ainakin commarin ohjeessa...

Vai onko vastaavia ohjeita muidenkin pelien ohjeissa?

ohje

Itselläni ainakin yli 1500 vedon "kokemus" on osoittanut, että oli se mikä peli tahansa, niin kyllä aina yleensä löytyy sellaisia kierrosalueita, joissa se on aika tunteeton seoksen säädölle.
Näillä alueilla täytyy seoksen muuttua radikaalisti, joko rikkaalle tai laihalle ennenkuin se vaikuttaa näkyvästi esim. tehokäyrässä.
Elikä näillä kierrosalueilla ei pelkästään seosta säätämällä saada yleensä haluttua parannusta aikaan.
Sen seoksen olisi oltava alunperin näillä alueilla todella rikkaalla tai laihalla, että säädollä saataisiin edes osittain sama vaikutus kuin muilla alueilla ja pelkällä putkiston/putsarin vaihdoilla se ei niin laihalle tai rikkaalle juuri näillä alueilla mene.
Olen silti nähnyt paljonkin "käyriä" jossa näin ei ole tapahtunut, mutta nyt valehtelenkin vain omista kokemuksista.
wink.gif

Tuskin Yammun rajuja kierrosnokkia pystyy kompensoimaan seoksia säätämällä niin hyvin, että se pääsisi kilpailijoiden tasolle alle 12.000rpm
confused_orig.gif

Mutta riittävä smoothaus ja tuning link auttaa varmasti tässäkin pyörässä
wink.gif

Mut eihän kukaan ajakkaan alle niiden kierroksien niillä kaasunasennoilla mitä ei voi pc:llä säätää!
wink.gif

Kilpailijaa??? Empä tiennytkään että KX-centerissä tehdään kadunrakennussuunnittelua, jota itse työkseni teen.

Tämä kritiikki EI ole missään nimessä kohdistettu KX-centeriä kohtaan, tuttu mies ihan toimitusjohtajanakin.
Kritiikki on lähinnä kohdistettu nimim. Tylyttäjän intoon julistaa asiaa
biggrin.gif
tounge.gif

Kilpailijaa??? Empä tiennytkään että KX-centerissä tehdään kadunrakennussuunnittelua, jota itse työkseni teen.

Tämä kritiikki EI ole missään nimessä kohdistettu KX-centeriä kohtaan, tuttu mies ihan toimitusjohtajanakin.
Kritiikki on lähinnä kohdistettu nimim. Tylyttäjän intoon julistaa asiaa  
biggrin.gif

tounge.gif
En mä mitään julista, laitoin käyrät esiin ja kerroin miten säätöhomma siellä meni. Jos se on julistamista niin olkoon sitten!

Käyrät on edelleenkin siellä tapahtuneista mittauksista saatuja todellisia käyriä.

Back