Nitrous
New member
Juu. Ja siis Qstarz hoiti hommansa oikein, RaceDAC ei .... Qstarzin data tuli loppuun asti oikein.
No niinpän näyttää, kun kattoo tuoreemmilla silmillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu. Ja siis Qstarz hoiti hommansa oikein, RaceDAC ei .... Qstarzin data tuli loppuun asti oikein.
Näyttää pätkäisseen gepsimokkulankin tuossa samassa kohtaa. Eli jotain ongelmaa ollee tuon kyseisen puhelimen BT-stäkin toiminnassa.Mjaa.... tällanen käppyrä tuli Alastaron 2. kisasta. Lähti kyllä yhteys päälle mutta pätkäisi sitte T4:een outlapilla.
katso liitettä 22043
1) En löydä netistä edes tuollaista puhelinta kuin S2suosittelen ostaamaan esim Samsung S2 puhelimen ajanottopuhelimeksi, maksaa jonkun 10 euroa, ja kokeilemaan sillä.
1) En löydä netistä edes tuollaista puhelinta kuin S2
2) Halvin Samsungin luuri maksaa noin 130e mitä hintaoppaasta pengoin
Joku Alcatel Onetouch kännykkä maksaa 50e jossa on Android 6.0 käyttöjärjestelmä, mutta en tiiä yhtään että toimiiko se RaceChrono tossa luurissa. Koon puolesta toi ois erittäin passeli.
Käytettynähän ne kannattaa ostaa, itse ostin torista Samsung S5 oli 50€ viime vuonna, riittävän kirkas näyttö, näkee ajat jopa radalla, hyvä akunkesto ja vesitiivis, Mulla on kännyn silikoonisuoja velcrolla kiinni tankissa, siitä sen saa nopeasti irti aikojen tutkimiseen tai lataukseen.
Löytyiskö noilla:1) En löydä netistä edes tuollaista puhelinta kuin S2
Itse tässä vähän suunitellu tiedonkeruuta ja RaceDAC on käsittääkseni hiljentynyt, eli käytettyjen markkinoilla.
Itse päädyin tähän jos alan ja ehdin talvella puuhastelemaan:
https://www.healtech-electronics.com/products/ile/
Sulla kun kaikki on käytännössä valmiina niin tuon asentaminen luulisi olevan helppoa.